blowing snowflakes

Wednesday, April 13, 2016

SEMAKIN BUSY

ASSALAMUALAIKUM

rasanya dah lama dah tak membebel dekat blog ni. terasa rindu pulak nak menulis. yalah, dulu kemain aktif berblogging bebel itu bebel ini. macam2 benda dibebelkan. sekarang dah senyap sunyi. ada yang mencari ke?

sejak masuk degree ni rasa makin sibuk dan makin kesuntukan masa untuk update apa-apa walaupun dalam kepala ni macam2 rasanya nak kongsidengan pembaca. kenapa aku tulis skema macam ni pun aku tak faham -.-

soalan common bila jumpa kengkawan or sesiapa. HOW'S LIFE? hahahaha. aku selalu rasa nak gelak bila kena tanya macam ni. tatau kenapa tapi rasa macam dah besar pulak. tak adalah serabut mana hidup cuma sibuk. sibuk dengan hal dunia. huishhhh. tidak lah. biasalah bila dah masuk uni. macam2 program. mana nak ke program nya.belajarnya. exam nya. bercinta lagi. eh ? eh ? im single. kbye. sedar diri tak laku.

takda apa yang istimewa sangat pun bila dapat kos yang kau sendiri nak. sebab sometimes passion tu boleh vanish bila-bila masa je. aku tak kata aku. tapi aku sendiri nampak benda ni realiti. ada yang tak tahan sebab terlalu sibuk mengejar pelbagaiperkara. kejar merit untuk terus dapat penempatan di kolej. kejar pointer untuk kekalkan biasiswa. kekalkan segalanya so that orang tak pandang rendah.

HELLO!2K16 BEBEYH. masih lagi ke nak fikir apa orang pandang, apa orang fikir tentang kita? teruskan ke hadapan. pandang depan dan pandang masa depan sendiri. yes! orang kiri kanan boleh jatuhkan kita setiap masa. tapi ingat kita ada diri kita sendiri. motivate diri sendiri untuk bangun dan buktikan kat semua orang yang kita mampu buat. pedulikan apa orang kata.

terbebel panjang pulak. sekian dululah tazkirah aku. walaupun tajuk macam tak kena dengan inti. tapi watlek. dia macam beli kuih karipap dengan harapan inti kentang tapi terbeli sardin. hah! macamtulah. so pesanan akhir, keep movin on. kawan dengan sesiapa sahaj. tapi kawal diri kalau kawan ajak buat benda tak elok. let the positive vibes live in you and dont let others determine your future. CHEERS!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...