blowing snowflakes

Thursday, January 21, 2016

ROAD TO FINAL

assalamualaikum

waddup gaissss. lama dah tak tulis apa-apa. busy sekarang. yalahkan dah start degree ni macamtak berapa nak terurus sangat masa. rushing kejar banyak gilos benda. dengan assignment lagi,mana nak print lecture note *saja bagi alasan* sekarang aku tengah final. a bit late banding fakulti lain and my final break also a bit short. tataulah kenapa fakulti aku ni cuti pendek je. sedih sendu je hidup aku ni. tak menyempat nak habis lepas geram berjimba dah kena balik belajar balik. well nama pun belajarkan kalau nak rehat cuti dok goyang kaki baik aku santaukan mana2 anak sultan ke dato' ke kahwin dengan aku. hahahhaha. aku dah merepek sebab sekarang ni menulis dalam keadan tekanan perasaan baru habis paper theory. next week start paper practical pulak beryapa dalam lab settlean tugasan yang diberikan. doakan aku okey semua orangggg :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...