blowing snowflakes

Saturday, April 28, 2012

MJSC JB NOT BAD DHO


~assalammualaikum~

lama gila aku tak update...well well well dah sebulan aku bertapa dlm MJSC JB or in other word MRSM JB...okey aku poyo nak pakai MJSC bagai...tetibe sedap dho bunyi MJSC banding MRSM mcm skema je...MJSC baru ada kelas sikitkan...okey cukup bebel...

niat di hati malam buta ni aku nak bagi syarahan kat korang pasal MJSC JB...

26.3.2012 aku daftar masuk MJSC JB 26.4.2012 aku sebulan dah kat sana..and 27.4.2012 maktab bagi cuti...wallah khamis itu tak macam blok perempuan tidur pukul 1-2 pagi pulakkan...semua packing barang mcm balik setahun...yang stay jauh-jauh mcm KL balik naik flight or bus or parents datang amek or tak balik langsung!! okey pilihan yang last itu paaaaallllllliiiiiinnnnnggggg cooooolllll!!! budak bilik aku semua baliklah...yang paling penting aku bawak semua baju nak gosok and satu bakul baju kotor...jangan terkejut sebab aku balik naik kereta and 30mins dah sampai...so apa ada hal nak bawak barang bebanyakkan...muehehehe...banyak kot budak maktab jelly...okey jangan jelly sangat...aku dpt maktab kat jb pun sebab rezekikan...korang yang duk jejauh lagi untung sbb dpt belajar indipendent entah betul ke tidok aku eja ni

tadi pergi rumah grandparents...atok aku kata apa tau..okey itu statement lawak gila "eh orang pasir gudang balik" aku dengan muka blur-blur ketawa kekekek...abad bila dho aku jadi orang pasir gudang....lalalala...baru duduk pasir gudang sebulan...dah kena panggil orang maktab....

tak macam semua rindu aku kot...cousin aunty uncle semua...lalala....best dho duduk asrama....padahal sejengkal je dari rumah...wheeee....seronok jadi budak yang dirindui...

okey itu aje nak story...lalala...just short and simple...sebab dah lama tak update so tatau nak update apa...lain kali aku buat notalah nak update apa...kuikuikui...

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...