blowing snowflakes

Friday, May 25, 2012

this is the reason why i love you girls



~assalammualaikum~
hari ini aku nak cerita pasal girls aku...me love you girls dhoo...tetibe aku meroyan ...memandangkan aku dah tak ada benda nak update...and benda ni aku nak update lama dah...masa last week aku kat mrsm jb lg...so dah cuti ni aku pun updatelah...

tengok si gedik kat atas ni...bukan main melenting lagi...die ni my very BFF!!! aku sayang die gila gaban kut!! first time aku jumpa sumpah wei sumpah aku annoyed gila dengan die...actually we both annoyed with each other...sampai satu hari ini cikgu tukar tempat duduk aku duduk belakang minah gedik ni..hheehehe...since that aku suka die die suka aku...and kiteorg jd BFF...then die sayang aku aku pun sayang die... forever heart you dho!!!! reason aku sayang macam nak hapee sebab kau cakap lepas je...apa yang kau rasa kau cakap je...and that so youuu and aku suka...at least aku tahu apa yang kau rasa...and kalau kau tak puas hati dengan entah sesapa pun kau direct je ckp kat aku...pastu kite badi budak itu sesame...and kalau kau sentap dengan aku pun kau cakap direct je dengan aku...then kite sentap sesama pastu salah sorang kena pujuk...okey itu sweet moment...bila nak sentap-sentap lagi wei!!! benda paling penting-penting-penting-penting aku sayang kau gila gila gila sebab kau terus terang je dengan aku... :D

hye datin!!! okey kau memang mak datinkan....kau asal pose je memang macam datin dah...confirm si datin R tu jealous...LOLOLOL.....aku pun sayang kau jugak dho makcik...aku sayang kau sebab kau jujur dho dengan aku...kau sentap dengan mana2 student kempas kau bgthu aku...memang aku suka dengar luahan perasaan kau...hahhaa....rindu dho...dah lama tak dengar luahan perasaan jiwa pankreas kau,,,,ngeeeee......first time aku jumpa aku ingat kau ni confirm stok-stok layan budak hot bandar je....muka kau je dah macam haram sombong kut!!! tapi bila dah kenal kau...bapak terdiam aku dengan kekepohan kau...kalah aku dho!!! lallalala.....

ni memang selekeh budak ni...kadang2 baju die aku yang gosok..okey itu TIPU!! die ni kawan kedua yang aku tegur dalam kempas itu..aku jumpa die time orientasi...sumpah time itu die SUCI gila!!! suara pun slow memang orang yang sebelah je boleh dengar...tapi dah lelame..amboi bukan main kuat suara...hahaha...jgn kata org sebelah...jiran sebelah pun boleh dengar...tapi "AEINAA KAU NI KAN SELALU MACAM ITU" kalau aku buat die sakit hati dengan aku..or or "AEINA KAU JANGAN K***** SANGAT EH" eh eh awak...rindu dho ayat itu...kalau dengar ayat itu tahulah aku bahawa anda sedang menahan rasa dari menampor muka aku...hahahhaa....

hye budak comel...kite selalu jealous dengan awak sebab awak comel...eh jap ni edit kan...okey tak jadi jealous...LOLOLOL...tapi FACT awak memang comel pun...hehehe....kite sayang dengan awak sebab awak suka ketawa sambil jari kat mulut...okey itu COMEL GILA...lepas itu awak kalau tengah malu-malu muka awak merah habis...lepas itu awak kalau tengah merajuk confirm senyap je satu hari tak cakap apa-apa....eh budak comel ni..gigit kang...

eeee....budak nusajay...eh tetibe....woot...die ni girlfriend kite tau...yang paling sengal antara ramai-ramai girls kite ni...okey rindu awak sebenarnya sebab sejak-sejak nusajaya ni memang susah nak turun kempaskan...maklumlah kaki JPO...tetibe...kite sayang awak sebab gigi awak..eh eh...kite sayang awak jugak sebab awak blury and sengal!!! dolllllll.....lagi satu awak kalau sentap mesti layan saya lain macam sikit..macam nak-tak nak je..and that moment saya teringin sangat nak ulang lagi!! rindu rindu rindu sangat..pergh jap gi awak baca meleleh air mata...no no no...merepek!!! and moment paling comel bila kita gelak sesama bila tengok naz sentap!!!

kau tak payah nak buat muka macam itu sangat eh...eheh tetibe...lalalala....aku sayang kau sebab kau selalu kalah bila bercakap dengan aku...FACT kan!!! pastu kau selalu lambat catch-up..org dah lama ketawa kau baru nak start ketawa..okey aku faham line internet kau tu slow....weeewuuuu!!!

okey habis dah....tapi tujuan utama aku story satu-satu pasal korang kenapa aku sayang kau sebab aku rindu korang pada tahap maksima..sumpah sunyi dho hidup takda korang...rindu nak nangis dengan korang...rindu nak ketawa ngan korang..korang memang awesome sangat-sangat....

psst...aku nak minta maaf just incase aku ada terkecikkan hati korang...dah jarang keep-in-touch dengan korang.....aku sorry sorry sangat sangat...tetibe rasa nak nangis...weeeeeeeeee.....okey dah baca senyap-senyap je okey..ini rahsia kita-kita je..hahahhaa...entah apa-apa aku merepek!!

~assalammualaikum~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...