blowing snowflakes

Saturday, March 24, 2012

korang geng keji yang paling awesome

~assalammualaikum..

okey hari ini aje dah update dua entri..takjpe-takpe..nanti akan kutinggalkan blog ni berhabuk,bersawang lama.... entri kali ini aku nak khaskan untuk geng-geng keji aku yang awesome..

LOL...semua dahlah twitterholic....okey korang memang awesome diluar dan di dalam twitter....

aku kenal si keji-keji RAIHANAH RAHMAN, IZZATY AZMI, SYUHADA ZACK, NUR HIDAYAH MUBIN, FARAH

okey nama paling glamour nama SYUHADA,...mana datang ZACK pun aku tatau...mesti budak abu bakar...hahhaa

okey-okey-okey-okey...aku nak bisik sikit AKU SAYANG KAT KORANG GILA-GILA-GILA!!!!

confirm aku rindu korang kat..kite selalu gosip keji-keji dkeat twitterkan...eh eh aku sayang korang sesangatlah...lalallaa......

korang jangan lupa aku tau..aku tak lupa korang...korang lupa aku..aku taknak ingat korang lagi...aku block twitter memasing..hahaha....keji tak ayat?? okey keji sangattt....

last but not least ILOVE YOU ALL DAMNLY EFFING MUCHHHHHH!!!!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

#INGAT AKU SELALU TAU!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...