blowing snowflakes

Saturday, March 24, 2012

untuk korang di 4sn1

~assalammualaikum~

first of all aku aeinaa shida binti zuhry ingin mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kuku kaki korang.. if ada buat salah,ter-sound,terperli ke apa-apa jelahkan...memang ada pun dan aku tahu itu.. :D takpe-takpe..semua manusia melakukan kesalahankan..and aku tahu dalam kelas itu bukan semua yang suka dengan perangai GEDIK AND OVER aku ini kan..isokay darling-darling sekalian..aku tak terasa hati sikit pun dengan korang..and aku pun dah maafkan semua kesalahan korang dekat aku...sama ada zahir or batin...nak cerita sesorang pasal korang memang tak laratlah aku...so aku rangkumkan aje 25 awesome people dalam satu entri ni aje eh...jangan butthearted pulak..no heart feeling eh...tetiber je aku merepek...hahaha....

nak cakap ape lagi eik??? urmmmm....urmmmm.... eh aku dah tatau nak kata apalah...ooo aku nak wish all the best to allllll of youuuuu!!!! i love all of youuu even aku tak tunjuk or nampak macam aku tak suka korang... okey dahlah kot..panjang2 kang banjir pulak kelas...hikhikhik..perasan je aku..ohh and last permintaan aku..harapnya lepas aku dah tak ada janganlah ada lagi orang cakap benda buruk pasal aku okey...aku tahu aku tak sebaik amira azain tapi aku taklah sejahat budak yang kena buang sekolah itukan..and most important thing is apa yang korang tengok aku dalam kelas itulah aku dekat luar...aku tak suka simpan satu-satu benda itu lama-lama..aku kalau tak puas hati or tak suka aku straight forward je cakap...and sorry kalau ada hati yang terguris dengan perangai aku...tapi aku tegaskan itulah AKU...aku memang tak reti simpan satu-satu benda yang aku tak suka lama-lama..kalau aku simpan buruk padahnya....boleh jadi dendam tau...jadi ada baiknya aku tak simpan..aku lepaskan aje..daripada aku dendam..lagi tak elok..so aku mintak maaf sesangat-sangat..setulus ikhlas aku mintak maaf...and aku harap korang pun maafkan aku dengan seikhlas hati okey.. :)

aku harapkan korang doakan yang terbaik untuk aku kat sana okey..love you all... 4sn1 forever awesome!!

#bagi semua baca okeyh..yang tak ada facebook or apa-apa jelah...print and bagi satu kelas baca...makesure semua baca tau...hahah okey aku gila kuasa.. :p

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...