blowing snowflakes

Friday, March 23, 2012

untuk semua buddies aku yang awesome,hot and retis

~assalammualaikum~

entry kali ini memang aku buat khas untuk buddies aku yang awesome in the world!! so buddies sila beratur ambil nombor gilirannya...anda akan diceritakan mengikut nombor...hahahahha.....aeinaa merepek aeinaa merepek!! okey udah-udah...

orang yang pertama yang aku nak cerita semestinya my BFF yang gedik ni

NORSHAFINAZ!!!

aku mula kenal kau form 1...kita sesama kelas 1 mk..tapi kau duduk dekat timur aku duduk dekat...kau tak suka aku..aku pun tak suka kau..kenyataankan...tapi lepas cikgu pindahkan tempat aku and nad...kita jadi kawan......banyak benda yang kita da lalui bersama...kita gelak sesama..nangis sesama...kau selalu ada dengan aku....kita selalu call-call,massage....bila ada gosip aje..kita selalu gosip sesama...kau selalu stalker budak ini budak itu and gosip dengan aku....hahhaha....aku suka gosip dengan kau...sebab kau cepat faham cerita aku....kau suka berimaginasi...kau selalu imaginasi benda yang pelik-pelik...ingat tak pasal pengorek nad tuh...hahhaha....ingat lagi tak time form 2 kita ada gaduh besar...time itu kan aku ingat kita lepas ni dah tak jadi BFF lagi dah...tapi rupanya tak...kita still BFF sampai sekarang!! ingat tak time kau tak sihat kat savannah hill tuh...sebenarnya aku worried sangat tau...and ingat tak time kau muntah itu...haishhh susah hati aku tau..kau tu dahlah degil tak nak dengar cakap aku...gigit kang...ingat lagi tak time kita kena naik bukit sebab bas semput..okey itu moment paling awesome!! lepas itu kita ada buat aktivi yang sangat menyeronokkan dalam bilik di kala lepas aktiviti...last but not least...kau akan sentiasa ada dalam hati dan ingatan aku...tetiap hari kalau aku ada story aku akan tulis dalam buku then balik rumah aku bagi kau baca... :) pesan aku: BELAJAR BETUL-BETUL,JANGAN NAKAL-NAKAL!! JANGAN LUPA AKU TAU!!! AKU SAYANG KAU FOREVER AND ALWAYS

next bFF aku yang gila

SITI NADIAH

kau orang kedua yang aku kenal dalam kempas tu... mula-mula kenal kau...agak annoying sikit perangai kau sebab muka kau macam nak cari gaduh...tampo nak?? hahahahah...ingat tak time aku gaduh dengan farah...kau yang selalu coolkan aku..then aku duduk dengan kau...then kite berdua kena pindah tempat duduk belakang naz....ingat lagi time dulu-dulu kite baru start guna blog...kite main balas entri...sweeettttkan...alololo....lepas itu kita suke gosip time duduk berdua je...banyak benda kita gosip..nak-nak malas benda yang kita tak suka...time form 2 kita gaduh besarkan.....lepas time form 3 kita sellau share banyak cerita sesama..nak-nak gosip pasal this and that..okey nampak sangat aku selalu gosip dengan kau....then kitelah student yg paling banyak kontroversi dalam kelas time tuh..tapi kite sesama sabar je even dalam hati dah burst dah...hahhaa...ingat lagi tak time kite pergi endau...kau tolong buangkan pacat aku...damnly sweet....anddd kita ada buat aktiviti yang sangat seronok ya..hahhaa....last but not least..kau akan sentiasa ada dalam hati dan ingatan aku.... pesan aku: BELAJAR BETUL-BETUL...JANGAN ASYIK BERBUAL...MIDTERM TAKMO FAIL...GAGAL SEKALI TAK BERMAKNA GAGAL SELAMANYA..KAU KECUNDANG KAT PMR..KAU BANGGAKAN PARENTS KAU DI SPM...AKU SAYANG KAU SELAMANYA

seterusnya bff sesengal aku yang suka gelak....

SITA SARAH

kau orang pertama yang aku kenal dekat SMK KEMPAS TERCINTA...kite kenal time orientasi yang 'menyeronokkan'...time itu ayat nak berkenal pun SUCI JE... pertanyaan yang first aku tanya "UPSR DAPAT BERAPA A" kau dengan muka bangga minta penampo kuasa kuda berlari kejor duit *erkk ade ke?* "5A"time itu dalam hati dah puji-puji dah...siap puji "MESTI BUDAK BAIK" dah lama-lama kenal..hampeh kebabunan...BAIK LERR SANGATTT....hahaha...ingat lagi tak time kita sesama amek result..kecoh gilakannn...sweet momentkan...sume nangis..gedik tau!! then time kite pergi endau rompin...time kau lambat nad tinggalkan kau...sebenarnya aku gelak-gelak time nad kata.. "SARAH KAU KENA JALAN CEPAT NANTI TERTINGGAL"....dan kau takut kena gigit pacat...padahal kat kaki dah berlobang-lobang dah...hahaha....lepas itu ingat lagi tak time kau temankan aku buat aktiviti paranormal time gelap-gelap dalam bilik....kau tukang pegang lilin.... pesan aku: JANGAN SIA-SIAKAN PELUANG YANG ADA...BELAJAR BETUL-BETUL..JANGAN GOSIP JE..KURANG-KURANGKAN DOSA...AHAKS....AKU SAYANG KAU ESOK LUSA TULAT SAMPAI BILA-BILA SELAGI KAU SAYANG AKU...

next BFF aku yang gila barang epal

NURHARSLINDA

aku kenal masa kite sesama form 3...aku kenal pun sebab pjk gabung kelas...kalau tak mesti aku tak kenal kau..first-first kenal kau agak annoying dengan perangai kau...tapi dah lelama kenal kau aku makiin sayang dengan kau...kau ni suka share story..kau ni banyak bebel tau sebenarnya...hahahhaa....tapi bila kau moody habis...semua pun kena ikut moody dengan kau...hahhaa....tahun ni duduk semejakan...ingat lagi tak time kita semua pergi endau-rompin then bas semput then kau cakap "aku lagi rela jalan kaki" tup-tup betul-betul semua kena jalan kaki...okey aku rasa macam nak suruh kau dukung je aku tau!! gatal punya mulut...dah itu kau jalan separuh jalan naik bas...sekeh kepala baru tau....lepas itu kau selamat aku dari kena sampuk..kalau tak memang aku kejar-kejar si sarah,,,hahaha....linda...even kita tak banyak moment bersama...tapi aku nak tahu..aku sayang kau....kau ting-tong tau...lepas ni kakak pemes dah takde nak rehat sesama lagi dengan adik pemes...adik pemes kena rehat dengan kakak yang kurang pemes (nadia isa)... pesan aku: BELAJAR BETUL-BETUL...JANGAN FIKIR SANGAT PASAL SHAFIQ..CAMPAK DIA JEJAUH...TAK FAHAM SILA TANYA DENGAN SESAPA AJE..NAZ,NAD,NAD,SARAH...SEMUA BOLEH TOLONG KAU...JANGAN DOK DIAM JE..AKU TAHU MIDTERM ADA FAIL..TAKNAK KAWAN DENGAN KAU.. :P

next BFF aku yang comel dan suka ketawa jari letak kat mulut dia

NADIANA MUNIRA

hye anak ludin...hahhaha...kita sayang awaklah anak ludin...kita memang tak banyak moment sesama cuz kita kenal awak last year tapi betul-betul kenal awak this year..okey awak comel... moment yang paling kita tak boleh lupa bila awak menangis sebab takut pacat time jungle trekking dalam hutan endau-rompin..okey itu lawak tau!! and and and time awak secured gila kiri kanan awak kalau ada pacat.....LOL...awak ni lawak tau!! and ada satu hari linda tak datang sekolah and kiteorg sume sibuk gelak sebab buat lawak non-stop..awak.... sibuk buat kertas mathematics...okey itu lawak!! and bila awak ketawa muka awak jadi merah and jari awak letakkan mulut...haha trademark awakkan..and awak jugak ajar kita main kord kosong....pesan kita: BELAJAR BETUL-BETUL...JANGAN FIKIR SANGAT PASAL CINTA..SINGLE IS AWESOME.....JANGAN ADA G DALAM MIDTERM NI TAU..PALING LAST PUN D..TAKMO E...TAK FAHAM TANYA SESAPA NAZ KE NAD KE LINDA KE SARAH KE..JANGAN DOK DIAM..ADA FAIL KITA TAKMO KAWAN DENGAN AWAK LAGI... :D

SOOO...itu ajelah coretan yang mampu aku buat....aku tak minta banyak..tak minta teddy bear ke ap ke..semua aku tak mintak..aku just mintak korang ingat aku selalu andd most important belajar betul-betul..bila aku dah tak ada nanti tak bermakna aku lupa korang...korang forever and always in my heart,soul and mind...aku pergi tak bermakna aku tak sayang korang...tapi aku pergi sebab aku sayang korang.....kita semua kena berdikari...nanti bila lepas SPM..masing2 bawak haluan sendiri jugakkan...kita kena get use to it by rite now...bila cuti-cuti malaysia kita hang-out okey..ingat pesan aku..belajar betul-betul...jngan gaduh-gaduh...jangan sentap-sentap...kena tolak ansur je semua... :D tengok aku senyumkan..korang pun kena senyum...kalau korang sayang aku..korang happy sama-sama dengan aku okey...aku sayang korang forever and always!!

#aku buat entri ni khas untuk orang yang paling awesome dalam hidup aku... <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...