blowing snowflakes

Friday, March 23, 2012

AARON AZIZ JUMPA AKU SAY AKU LAWA

~assalammualaikum~

wahahahahahahaha....tajuk je aku dah nak gelak-gelak...korang pun kan...mesti punya!!! confirm confirm confirm confirm!!! tajuk je dah menipu....akukan memang suka merepek merepek...lalalala.... eh heranlah sangat....inikan story aku..sukalah aku nak bagi tajuk apekan..okey-okey...bukan nak cerita pasal TAJUK ENTRY TU!! ignorekan je tajuk entri itu...

aku nak cerita pasal satu benda yang sangat sedih *okey aku dah start sebak*....benda yang aku nak cerita sangat sedih tau...sedih sangat....sebenarnya dah tak boleh nak terus menaip dah ini...tapi aku kuatkan jugak hati ini...akukan strong!!

khamis 22.6.2012 aku dapat satu berita yang sedih!! mungkin happy bagi sesetengah oranglah....hurmmmm...aku dapat tawaran kemasukan ke mrsm jb....kat mana?? apa gunalah agaknya google map kalau tak dimanfaatkan...time-time nilah korang boleh guna google map...sila serach yer di mana keberadaan mrsm itu...*okey bebel panjang*

aku time itu jugak menangis....tak nak pergi...tapi mama dengan ayah aku kata pergilah cari pengalaman baru..trial sebulan..tak selesa balik....before aku buat keputusan aku call BFF aku naz tanya pendapat or sebenarnya aku suruh dia je yang buat keputusan untuk aku...then dia pun tatau nak pergi ke tak...naz suruh aku call nad..okey cll nad kata pergi..okey cll naz balik bual-bual...aku decide pergi...then pergi buat medical check up semua....

jumaat 23.3.2012 aku pergi sekolah untuk hari terakhirnya sebab aku masuk mrsm itu 26.3.2012...datang-datang je sekolah...bff aku dah menangis dah....haissshhhhh aku dah lah kalah dengan orang nangis-nangis...dah aku pun join dia sekali menangis...haiyayaya!!! masuk barisan kelas...si nadia pulak nangis..nangis lagi aku..pagi-pagi mata aku dah merah-merah... masuk kelas mata asyik berair je..kejap-kejap berair...tak cakap apa-apa pun padahal...tapi mata aleh-aleh berair...lalala....bila linda and nadd dapat tahu lagilah..banjir kut meja kiteorg...lalala...tak sangka korang sayang sesangat dengan aku...*okey aku perasan*

petang itu datang lagi sekolah ada kelas chemistry...linda bawak DSLR...kiteorg amek gamabr dengan cikgu raja yang awesome gila!!! then before balik tuh..semua nangis lagi...haiyaya...mata ku dah bengkak-bengkak dah....

tapi inilah pengorbanan yang harus aku dan semua kawan-kawan aku lakukan demi memburu masa depan......setiap titisan air mata itu akan aku hargai dan ingat sampai bila-bila...

#i love you all!!!


2 comments:

  1. awk..jgn sdih2..:) lg byk awk blaja merata, lg byk pengalaman awk dpt..dlu akak blaja kat mrsm gak..seyes pngalaman yg paling tak dpt nk dlupakan..gudluck..:)

    ReplyDelete
  2. mesti sedih gila kann , terpaksa berpisah dgn kawan2 . tapi sebaiknya pergi , demi masa depan . kalau banyak pengalaman , peluang nak berjaya tuh cerah . Queen baru lagi rasa semua tuh . be strong , okay :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...