blowing snowflakes

Saturday, March 3, 2012

AWESOME MOMENT

~assalammualaikum~

wolla wolla sweetheart!! dah lama tak update blog comel ni..ahaks perasan sudah!! kali ini aku nak update mcm2...tapi yang sempat aku update pasal kem integriti pelajar cemerlang tingkatan 4...sila highlight pelajar cemerlang...wahahahaha gelak besor aku!! aku bukannya cemerlang sangat... kuikuikuikui.... kem ni bestlah...memang BEST pun... awesome okeyh!!

sooooooooo....dikesempatan hari sabtu selepas pulang sekolah ni...aku nak share ler sikit gambo-gambo kem..sikit je..kalau nak share semua meletop korang nak tengok gmbr yg beratus-ratus tu...korang tgk sikit ajelah..selebihnya aku dgn kawan2 kem aku tengok...hehehehe...

ni time baru sampai..kena isi borang maklumat diti..aku yg tgh tunjuk peace sambil call tanya mama alamat sekolah and number phone pejabat *shame*


ini penghuluwati kiteorg..nama die nurul izzaty...die ni geng aku!! awesome kut die ni!! time ini malu-malu lg...tp lepas dah duduk dalam bilik..chot-chet 24hrs..hahaha...*zati kalau kau baca jgn marah*


ini pak abib...die ni best plus lawak..memang gelak memanjanglah aku dengar die bebel...plus die punye trademark ITU CITE DIA...hahaha...and pak abib jugak yang bg nama gelaran dkt aku BLACK MAGIC WOMEN...lepas itu semua panggil aku dengan nama panggilan itu...


yeah!!! inilah group awesome aku!!! dari kiri yang pakai baju merah itu farah,naz,aku,dayah,zati,syu,ana...dorang geng aku...dorang tremendously awesome!!! rindu korang from deep of my heart!!


yang ni pulak kiteorg belajar menari zapin...habis sakit2 kaki aku...tapibestlah!! awesome sebab aku dah tahu step zapin!! wheeee :)


ini malam hari first...muka khusyuk habis dengar ceramah..padahal otak dah ingat katil je.. aku tak kata orang lain..aku kata aku!!


ni orang yang ceramah itu..boring gila dia ceramah..entah apa dia bebel pun aku tatau..yang penting bila dia bukak mulut aku nagntuk!! hahaha....tapi still awesome!!


ni gambar before amek duit...idk kenapa dapat duit..rezeki jgn ditolak kan.. :D


time ni tgh dgr ceramah komunikasi berkesan...orang sibuk berkomunikas aku sibuk bergambar...sesuai sangatlah tuh!! hikhikhik.. :D


time ni tengah buat bualan satu hala, dua hala, tak ada hala :D memang best buat benda ni...gamat satu dewan...memekak!!


hahahah....ni namanya cik AEINAA SHIDA ZUHRY...artis yang sedang bersinar bak bintang di langit..wah wah wah..perasan kau!!


yang awesome lagiiii!!! time ni ambik gambar before main game kereta api...


ni boys yang ada dekat kem...yang baju oren depan sekali itu apiz..yang baju hijau tu hilman...


time ni semua emo...sebab ustaz itu bagi ceramah yang agak kesentapan sikitlah..aku pun nangis jugak..hikhikhik...


before jalan malam...untunglah buta..then asyik kena marah je sebab bising...padahal aku buta tak nampak apa..tapi bercakap pun dah tak boleh..tak tahu pulak dalam game ni ada pakej buta pun kena jadi bisu... :p


ni ada yang bisu...yang bisu pun sibuk nak berbual..yang buta yang boleh bercakap kena marah sebab bercakap..memang SADIS!!!


group 5 kut ni...hahaha kena pakai stokin...mesti kena denda...grup aku pun kena... :p




buat presentation...


acara last before balik....penyampaian hadiah..


peserta kem integrasi yang cool and awesome!!


geng lelaki yang cool and awesome!!


geng perempuan yang tremendously cool and awesome!!

#sampai sini ja dulu aku cerita...nak sambung main gitar!! huhu...dah pandai main lagu kosong-najwa latif :)

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...