blowing snowflakes

Thursday, January 19, 2012

rindu kau dan blog!!

~assalammualaikum~

pertama sekalilah kan.. yang tersulung sekali aku nak say kata beritahu cakap aku rindu KAU DAN BLOG AKU YANG COMEL NI!!!!!

siapa KAU tu?? KAUORANG sumelah!!! aku rindu rindu rindu gilar tau... korang rindu aku tak?? rindu?? aleleh...comel je korang ni kan... sentiasa comel di hati aku!! ceh ceh..jangan kembang..puh-leaseee puh-leaseee

dan aku gila setengah mati dekat BLOG COMEL ni!!! kesian diekan kena tinggal...hahaha...jangan nangis okey blog kesayangan!!

masa telah membantutkan aku untuk terusss terussss terussss hupdatekan blogggg kesayangan aku nih...

aku nak mengadulah dengan korang pembaca aku... korang nakkan kongsi mongsi dengan aku kan?? nakkan?? aku nak buat luahan perasaan nih!! dengar tau!! terima kasih korang!! sayang korang!!

aku nak mengadu nih!!

okey jom mula otey!!

tahun ni..tahun 2012 me enter new chapter of my new life!!

yeah bebeyh!!! new life!!! so like derrrrrrr...aku dimana nih!!! macam sesat dalam hutan bole *over lettew*

2012 me enter 16 y/o wassup wassup!! aku teenagers lah bebbbbb!!! well 15 pun teenagerskan.. but 16 lg rasa teenagers giler.. but well being a teenagers are not everything cool ok!!

nak-nak pulak jd 16... mahu KOMA!!! K.O.M.A tak ada stands untuk apa-apa tau.. ni KOMA yang dalam hospital tu..faham tak?? fahamlah eik?? tak faham...pergilah hospital tanya nurse ke doktor ke orang koma cemane *aku dah melalut*

dulukan korang time form 3... aku cool je belajar tau... takde stress meress mcm sekarang ni...

dulu time form 3 aku berbual je dalam kelas...bila kena tegur baru senyap..tu pun sekejap then bual balik.. *nampak sangat aku kepohkan...oppps peramah :)*

dulu time form 3 aku belajar memain je... yang tak faham aku biarkan je..tak tanya pun..sebab bff aku suka bertanya so nnt aku tanya dielah.....hehehehe...

dulu time form 3 aku boleh main kejar-kejar lagi tau...dalam kelas ontheway pergi makmal science...balik dari makmal science...rileks jer...

dulu time form 3 dok jerit-jerit ala-ala tarzan dalam hutan pun boleh...selamba badak jer!! takder sape kesah pun...

TAPI ITU DULU...SEKARANG LAIN SANGAAAAATTTTT!!!

sekarang bila form 4 dalam kelas kena focus.... takleh tertinggal satu pun..or else korang tak faham..and otak korang mulalah buat perangai...peninglah hapeelah..memang tau!

sekarang bila form 4 dah tak boleh bercakap sangat... cakap sikit-sikit je..time buat exercise or cikgu bg rehat...tu jelah time nak bercot-cet dengan kengkawan..the rest kenalah tadah telinga,mata dan berpimikiran korang kat papan putih... LOL tau!!

sekarang bila dah form 4 dah takder masa nak main kejar-kejar lagi...semuanya nak cepat..nak pergi makmal pun kena cepat-cepat...kalau lambat kang..hahhhh...tertinggal nanti susah tau!!

sekarang bila dah form 4 tak faham kena straight tanya...tak boleh tangguh-tangguh lagi dah...kalau tangguh alamatnya tak fahamlah sampai SPM nanti!!

sekarang bila dah form 4 homework bukan main berlambak lagi...menimbun-nimbun tak egt tau!!

sekarang bila dah form 4 terlalu banyak benda berubah dalam diri aku!! aku jadi so not active like year before tau...

sekarang bila dah form 4 subjek paling senang BIOLOGY...the rest susah macam haram!!

sekarang bila dah form 4 baru aku sedar keputusan gempak PMR aku tu takder makne pun sebenarnya!!!

#menaip sambil menangis :'(

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...