blowing snowflakes

Friday, January 13, 2012

balik dari sekolah ada kejutan...love much!!

~assalammualaikum~

hari ni hari sabtu... sekolah kesayangan aku buat koko...gantian untuk tahun baru cina... aku ni kan ya well haissshhhh issshhhkkkkk malas je nak kabor... aku ni kan RAJIN!!! uhuk-uhuk!! *dengar ada yang batuk-batuk* hahaha....perasankan aku...aku tahu..tapi jangan lupa perasan itu AKU!! perangai semulajadi... ok ok aku nak cerita lain sebenarnya... dah melalut merapu ke mana entah..LOL :p

aku nak cerita... balik dari koko... tak da apa jadi dekat aku pun..selamat je sampai rumah *tetiber* ...aku tak straight balik...melancong-lancong dulu ke shopping mall!! hehehehehehehhee.....shhhhhh jangan bagitahu sesape tau...rahsia sulit ni... LOL

balik dah lambat... off course lah jah... pergi shopping mall mesti lama...namanya pun SHOPPING!!... mana ada sekejap-sekejap... HARAM!!

balik-balik je...tengok ada hadiah atas meja belajar aku.... waaahhhhhh dengan muka eksaited *kalau korang tengok sure gelak* buka present ni...

nak kata birthday aku..memang taklah... sah lambat lagi... tapi......orang dah bagikan.. amek ajelah!!!

nak tahu hadiah apa?? mesti ada yang kata...elehleleleleelelelelellelelelelelellelelelelehhhhhhhhh....ini je.... tu pun nak kecoh...WTH!!

HAKU KESAH?? NO OKAY!!!

jom tengok hadiah apa aku dapat!!










apakah isi didalamnya??









taaaaaadaaaaa!!! nilah die....baru egt nak beli...dah orang belikan... thanks muchuk kakak!! love you damn much!!!
*sejak-sejak dah beli blackberry...makin murah hati kakak eik*

#love you much much!!

~assalammualaikum~







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...