blowing snowflakes

Tuesday, January 24, 2012

CERITA CUTI DAN KELUARGA (1)

~assalammualaikum~

SELAMAT TAHUN BARU CINA!! harap belum lambat untuk wish!!

disebabkan tahun baru cina..semua sekolah akan cuti for at least 3days..macam sekolah adik aku...kesian adik aku!! hikhok!!

makanya..family besar aku..maksudnya termasuklah mama,daddy,atok,nenek,aunt,uncle,cousin dari yang besor sampai yang kecik.. semua ikutlahkan..

sabtu hari itu kiteorg pergi family gathering aka family trip..lantok koranglah nak kata yang mana satu... pergi PORT DICKSON, NEGERI SEMBILAN...best woo!!

first time bila daddy kata pergi PD..aku dah bayang tak best dah...sure confirm punye...tapi bila sampai..akulah yang tak nak balik...poyokan..tahu dah!! heehehe... kutuk diri sendiri...

disebabkan KITEORANG yang pergi..so nak berlepas dengan kereta sangatlah kurang bernas ye adik-adik sekalian.. so we decided to get a bus.. bukan bus tepi jalan tu tau..kiteorg da book special bus..yang TIPTOP tahap gaban punyer... *tolong jangan percaya*...

kiteorg book bus biase-biase je..ada air-cond blablabla..facilities yg sama dgn bus-bus yang dekat stesen bas larkin...

so ini entri episod pertama holiday kami..episod perjalanan menuju ketenangan...walalalalawewewehhh...taktahan!!









ni cousin aku, nama dia humyra *mmg ejaan nama die mcm tu tau* photogenic gilakan....memang genetik aku ni!!


ini adegan kiteorg dalam bas...tgk mulut kiteorg!! samakan..aku dah katakan dah...humyra ni memang banyak ikut aku..well boleh dikatakan cousin bawah-bawah aku banyak mencontohi sifat aku yang baik lagi bersopan santun ni...ahaks~~






HAHAHAHAHA....ni aku layan perasaan sorang-sorang dalam bas...


ni aku dengan BFF dan cousin aku,nadia...aku rasa dalam gambar ni muka aku macam takut-takut je..





inilah suasana dalam bas..ni bahagian depan..aku duduk bahagian tengah...


ini bahagian belakang pulak..tengok tu yang baju merah sweater hitam itu..dia cousin aku jugak LOL...nama die HAFIZ...



aku dengan si kecik ni lagi!!




ini pun cousin aku jugak...the one who wearing hijab ASSILA and yang lilit leher dengan bantal and siap pakai hoodie tu HANNAH...

selesailah sudah episod pertama ini..nantikan episod kedua..ada yang seronok tau!!

#jangan lupa klik churpchurp aku tau...terima kasih...

~assalammualaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...