blowing snowflakes

Tuesday, December 20, 2011

SEGMEN | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya !

~assalammualaikum~

entri kali ni pasal top 5 blog pilihan lelaki hati aku..aceceh bahasa..ala-ala pilih calon suami.. *uisshhh jangan gatal-gatal..* kecik lagi..spm pun belum ambil...hehehehe...okey aku join segmen kak lyssa tu hah..nampak banner blink-blink atas tu..hurm itulah segmennya...yang rasa-rasa ada jugak fovorot blog lelaki...dipersilakan joinlah yer!! takkan nak tengok blog feveret korang sepi je.....pembaca-pembaca dan blogger kat luar tak tahu kewujudan blog lelaki yang korang admire tuh...inilah peluangnya untuk menaikkan follower blog lelaki pilihan kengkorang sume-sume..nak promote blog jiran sebelah ke adik ke abang ke ayah ke pakcik ke atok ke blog pakwe ke..boleh boleh boleh sangat-sangat!!

antara blog yang aku admire sangat-sangat:

top 1 di hati of course apit blogger terkenal...die pernah visit blog aku tau..terharunya...since that aku selalu usha blog die..sesape yang belum pernah jenguk pun blog apit....rugi tak pergi sebab banyak tutorial kat situ.....best-best sumenyer!!

top 2 blogger arep aku tak tau kenapa tapi aku suka blog ni..blogger arep ni juga pernah datang jejak cap jari dia dekat blog aku...

urmmm tu ajelah kut yang aku tahu and aku selalu pergi..nak list 5 macam tak sampai....tapi dalam syarat kak lyssa bawah 5 pun okeng kan..so cukup syaratlah ni!! hehehe

~assalammualaikum~

3 comments:

  1. salam...ayu datang dari segmen sama...jooom singgah ke blog ayu...

    http://ayuinsyirah.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

    ReplyDelete
  2. Singgah dr segmen Lyssa...

    http://masrinasidek.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

    ReplyDelete
  3. salam...dari segmen yang sama..
    singgah sini dan follow..
    jemputlah singgah belog saya..

    ^__^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...