blowing snowflakes

Tuesday, December 20, 2011

SEGMEN AKHIR TAHUN : AZAM BARU 2012

~assalammualaikum~

amboi-amboi..aku ni agaknya dah tak ada kerja lain kuts... balik-balik join segmen...semalam dah join segmen cik lyssa hari ni join segmen lagi..tapi bukan segmen cik lyssa..tapu segmen cik syafiqah ...segmen kali ni lain sikit...segmen pasal azam..perghhh berdebar-debus aku nak menaip..azam ni yang leceh meceh sikit..kalau tak tunai tahun depan bukan azam baru 2012lah namanya...tapi namanya azam yang terkubur di tahun 2012...hikhikhik...so so so...aku dah pkiaq masak-masak asam pedas dengan 3 rasa ada special order masak steam sekali..azam aku biasa-biasa je...senang dan tak membebankan jiwa raga aku...azam yang semua orang pun buat tiap-tiap tahun...

azam in my concept/definition/meaning is apa yang aku mampu lakukan pada tahun tersebut...bukan sekadar angan-angan dan kata-kata kosong tapi sebuah fikiran atau keinginan yang akan direalitikan...bila dah dicongak darab tambah tolak bahagi...aku dah ambil keputusan untuk shortlistkan azam baru 2012...ikutkan hati nak macam-macam..tapi fikir-fikir balik...bole ke aku buat?? hurm...teruskanlah baca azam-azam aku..jangan muntah,pengsan,pitam atau koma yer...

AMARAN UNTUK IBU-IBU MENGANDUNG DAN BAPA-BAPA YANG ADA SAKIT JANTUNG

azam yang pertama: aku nak belajar betul-betul dan dapat keputusan yang cemerlang dalam semua exam..sebab tahun depan aku dah naik menengah ataz...dah form 4..dah besar..dah tak boleh main-main macam form3...nak stdy chemistry,physics and sc betul..betul..betul.. sebab nak jadi gynoecologistkan...entah apalah makcik ni bebel..senang kata doktor pakar sakit puan...hahahaha...senang ajekan azam tahun baru 2012 aku..just belajar betul-betul and achieve excellent on exam result..ermm nampak senang tapiiii...banyak beno godaan tau!!

yang kedua: nak jadi lebih matang dari tahun 2011..kalau tahun ni aku lebih banyak main-main...manja-manja...gedik-gedik *ngaku aku* lari keliling sekolah dah macam berkejaran di taman bunga..aku serius..tak caya tak apa..tak paksa pun...masa form 3 aku selalu main kejar-kejar dengan kawan-kawan aku..best sangat!!! hikhikhik..tapi start thn dpn aku nak berfikiran lebih matang,perangai lebih matang..cool tau jadi orang matang-matang ni..

yang ketiga: aku nak berkawan dengan lelaki tapi taknak serius dengan lelaki..ada faham?? tak?? bahasa tinggi sangat...aku tahu..aku nikan sasterawan terulung abad ini..aceceh aku perasan tak kaver-kaver.... means kawan biasa-biasa je dengan laki..jgn lebih-lebih smpai cintan-cintun..taknak taksuka dan takkan!! *Well azam terpenting every year*

#so itu ajelah azam aku untuk next year and in the future insya-Allah!! dung forget to clickmy churpchurp yeah!! thanks y'all love y'all

~assalammualaikum~

3 comments:

  1. salam ain. akak dari segmen yang sama eheh. nak masuk f4 means esok eh result pmr? kan kan?

    btw, salam kenal
    http://thehehslady.blogspot.com/2011/12/segmen-akhir-tahun-azam-2012.html

    ReplyDelete
  2. thanks for joining :)

    ibu mengandung ? hahaah ! :)

    ReplyDelete
  3. blaja betul². f4 bkn honeymoon tau. :)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2011/12/segmen-akhir-tahun-azam-baru-2012.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...