blowing snowflakes

Saturday, December 3, 2011

KERIUHAN KEMBALI MEMERIAHKAN SUASANA

~assalammualaikum~

tajuk dia skemakan..tulah aku pun rasa macam itu...tapi aku dah kekontangan idea nak tulis tajuk apa untuk entri ni....aku nak cerita pasal family aku!!! menarik tak menarik tak?? menarik kanzzzz...haha perasan je aku!! bulan ni da bulan dobelas... abang aku yang study kat melaka bumi hang tuah tu dah pulang!!!! aceceh ayat macam abang aku belajar kat ostolia je rupenyer..hehehehe..tapi melaka pun jauh jugok..kalau jalan kaki mahu patah kaki aku!! okok.... INI SERIUS *tetibe keluar lagu wonderpet doh*

hokey hokey..bila abang aku da balik..peh gamat ler rumah aku ni..tapi belum cukup gamat lagi..cuz abang aku yang amek spm kat gombak tu belum balik..tapi ada 4 mulut pun da gamat macam ada 400 mulot bercakap...semalam kiteorg berbuallah..macam-macam yang kiteorg bualkan,,,well lama tak jumpo... tengah sodap berbual-bual..tetibe masuk pulak tajuk iphone vs balackberry..mana lagi berbaloi beli and best digunakan... kebetulan aku and kakak pun tengah tak boleh nak decide nak beli iphone or blackberry..abang aku pun advicelah..nak tahu ke tidok dialog nyer gimana?? okeylah aku bagi sikit..yang lain rahsia negara!! hahahahaha

abang: baik beli BB..jimat boleh BBM dengan abang..kalau beli iphone sah-sah kena pakai line
time dengar je perkataan line....mata aku da juling..gila ke aku baru form 3 thn dpn form 4 nak pakai line..gila hevat!! kakak aku pulak muka steady je..macam merelakan je if kena pakai line..then abang aku cakap lagi

abang:lagi satu kalau nak beli iphone kena tunggu model baru keluar baru beli..sebab time tuh harga model lama jatuh....macam iphone4 dulu lepas iphone 4s keluar harga iphone4 jatuh..tapi kejap je..lepas tu dia naik balik sebab tak der sape nak sume nak iphone 4s...
time tu aku and kakak angguk jelah..adik aku sah-sah tak paham apa...dia dok ngadap psp die je... then aku pun gegatai ler tanya

aku: bang..tapi kalau pakai iphone best sikit..pakai touchscreen..
abang: BB pun ada touch screen..pakai macam abang torch....ada touchscreen..nanti minta daddy belikan torch...
perghhhhh!!! abang aku...bestnya ayat dia...seumpama cahaya lampu yang menerangi aku malam-malam time nak on twitter sampai 2-3 pagi... aku da bayangkan if betullah daddy belikan betul-betul torch..memang meleret-leretlah senyuman aku setiap hari...tapi aku tak kisah sebenarnya..torch ke bold ke curve ke..janji aku dapat..hahahahaha..
abang aku ni memang diehardfan BB..jadi abang akan support BB!!

then,kiteorg bual pulak pasal bile nak melepak...nak pegi tengok wayang,makan-makan kat luar!! (just siblings)..well kalau ada mama and daddy bukan melepak namanya..tapi shopping..melepak ni kureng gunakan duit lebihkan mulut!! yep itulah kami!! keturunan ZUHRY!!

lepas ni rumah akan bertambah meriah!! ZUHRY'S dah complete..abang yang still SPM di gombak akan balik!! so lebih meriah!! aku pun lebih banyak mulot!!!

#keturunan ZUHRY memang begini..kepoh je!! tapi kami bahagia dan harapnya kebahagiaan ini kekal selama-lamanya amin!! oh ya jangan lupa kli sini sini dan sini (jangan lupa jadi ahli sekali) terima kasih ya kerana sudi meng-klik dan klik iklan makcik nuff sekali..thanks!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...