blowing snowflakes

Thursday, December 1, 2011

BESTFRIEND VS BOYFRIEND

~assalammualaikum~



entri kali ni....lebih seriuslah sikit ok..no jokes!! aceceh..aku ni over bebeno kan..ok memandangkan sekarang manusia semakin advance..dengan adanya pelbagai sistem teknologi yang semakin vazz vazz vazz..jadi student sekolah yang umur suku jagung pun dah ada special relationship...LOL ok!! entri ni tak ada kaitan dengan sesiapa dalam hidup aku...neither boyfriend aku nor bestfriend aku...aku tak pernah ada masalah dengan bestfriend aku pr boyfriend aku sebab aku tak ada boyfriend..hikhikhik..sedih betul jadi aku kan..eh pehal pulak sedih..aku happy apa...aku tak payah nak sesak-sesak otak pikir if gaduh-gaduh dengan boyfriend macam mostly orang sekeliling aku hadapi...hahaha..aman je hidup aku!! okey aku nak cakap pasal bf vs bf...dua-dua BF..BoyFriend dan BestFriend.....siapa setuju if aku kata ramai yang lebih dulukan boyfriend berbanding bestfriend?? dan siapa pulak setuju if ada yang dulukan bestfriend berbanding boyfriend?? okey mana-mana pun yang korang setuju ikutlah hati masing-masing...diri masing-masingkan..nilailah diri itu..mana lagi penting Best F or Boy F?? tapi mengikut kadar sekeliling aku..from twitter *jangan lupe follow klik button tepi* dan facebook *nak add bole jugak*..most of them lebih pentingkan Boy F..kenapa?? boyfriend tu sekejap-sekejap je..namanya puppy love so it wont stay long..this is just in my opinion ok ;)... bestfriend tu pula sure punya if masing-masing menjaga hubungan akan kekal stay maintain Best F... kebanyakan people bila da ad boyfriend..most of their times akan diluangkan untuk boyfriend die..si bestfriend ni da terkontang-kanting sesorang..kesiankan..kesian x?? bestfriend in my definiton are my ears my tears and my laugh!!! bestfriendlah pendengar yang setia...mereka juga yang sanggup menitiskan air mata bersama kita bila kita kesedihan dan bestfriend juga mampu membuatkan kita ketawa ketika kita sedang sedih or memang time tu kita perluka seseorang yang mampu untuk buat kita ketawa....apa pulak definisi bestfriend bagi korang?? and boyfriend dalam definisi aku seorang yang romantik,cool,chill,handsome blablabla etcetcetc tpi perkara itu hanya untuk sementara...baik hati,cakap pun lemah lembut tapi untuk sementara!!! segalanya hanya sementara!! puppy love semuanya sementara!! apa pulak definisi boyfriend bagi korang..dan kebanyakan orang bila tengah gaduh dengan boyfriend or clash or boyfriend die tak call tak text whole day or boyfriend die rapat dengan perepuan lain or boyfriend dia ada scandal ke blabla etcetc barulah nak terhegeh-hegeh pergi cari bestfriend yang dah lama korang tinggalkan untuk cerita semuanya..yes betul definisi bestfriend aku menjadi pendengar yang setia tapi pendengar yang setia dalam semua perkara dan setiap masa..bukan bila kau nak kau cari kau taknak kau buang..kau jugak kena jadi pendengar setia kepada bestfriend korang..hello bestfriend korang bukannya robot yer..harap maklum..dan boyfriend pula tempat korang kononnyalah nak bermanja-manja...merasa life with couple...

#jadi mana satu pilihan korang...BoyF or BestF?? pilih dengan jujur jangan menipu...korang boleh tipu orang lain tapi tak boleh tipu diri sendiri.. jangan lupa klik sini ya

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...