blowing snowflakes

Wednesday, December 14, 2011

hari pertama di LONDON


~assalamualaikum~

wahh...wahh...wahh... aku pergi LONDON!!! siapalah taja aku pergi LONDON!! huishhh pamily aku ler... sapa lagikan yang nak taja aku!! kui-kui-kui...seronoknya holiday kat london ni!! feeling-feeling sikit!! kat london ni sejuknya yang amat!! sampai tidur pun kena pakai sweater memang terbuktilah sejukkan!! hehehe..ada yang jelly?? urmmm jangan lah cenggituh!! london je...bukan australia pun!! eleh london naik basikal je dah sampai!! haiyyooo gila ke apa aku...LONDON tu!!! naik basikal dah sampai..harry potter pun jeles ginih...harry potter pun pakai kereta terbang..inikan aku yang tak diterima masuk hogwarts!! pakai basikal pergi LONDON!! p/s: mula dah sesi mencarut mengarut karut aku tu!!

ada yang dah melelhkan air liurnya?? atau dah merah-merah mata!! jangan dulu!! tahan tahan....tekan button pause kejap!!

tadi tu cuma PROPAGANDA semata-mata!! jangan tertipu yer.. *tapi kalau dah tertipu pun apalah aku kesah* hikhikhik... aku gegurau-gurau je..... memandangkan aku ni memang seorang yang suka gurau-gurau *sesi memuji diri sendiri,JANGAN LAYAN!!* nak tahu tak sebenarnya aku di mana saat aku menaip setiap patah perkataan ni blog comel loteh aku ni?? nak?? nak?? wahhh ramainya jerit NAK!!! relax relax...aku nak bagitahulah ni...

aku sebenarnya diiiiiii.....pergh semua nak tutup mulut ni pehal?? suspens sangat ke aku dekat mana?? rilex dulu!! rilex...tarik nafas!!! hembus!! tarik lagi!!! hembus!! tarik lagi!!! *erk sesak nafas* aduhai... sapa puleks yang melepaskan gas terlarang dekat sini!! tersedak-sedak aku!!!

ohhhooohooo...janganlah marah!!! lambat yer!! okey chillah bebeyh!! nak bagitahulah ni....

sebenarnya aku berada dekat!!!!!













hahhhhh!!!! dimana ni?? dimana?? yes yes yes!! tepat sekali!!! aku di CAMERON HIGHLANDS!!! menggigil tau menaip ni!!

cuaca sangat dingin dan nyaman!!! udara sangat segar!! tak payah susah-susah kumpul duit beli tiket ke LONDON sana!! cameron highlands je da cukup!!

sejuk macam london!!! nak feeling-feeling ala-ala oversea memang masuk sangatlah!!!

aku kat stay 4hari 3malam kat sini!! hambek!! nak sangat feeling overseakan..memang gigillah!!

just imagine urself TIDUR PAKAI SWEATER!! memang sejuklah kan...keadaan berangin je....

first day sampai dah malam..so dah brjalan ke manalah..just pergi pasar malam nearby beli nasi ayam,nasi tomato,murtabak,apam balik *banyak gila makanan* untuk makan dekat hotel..lapar lapar lapar!!!

sampai hotel siap solat..mama,daddy abang-abang and adik datang bilik aku *tidur bilik asing-asing* makan-makan!! makanan dia memang tiptoplah!! sedap gila!! tak sia-sia keluar time sejuk-sejuk redah pasar malam!!

#okey itu aje untuk kali!! ohh ya jangan lupa tolong klik churpchurp saya ya!! thanks y'all love all!! erm sesape ada twir=tter rasa-rasa nak follow dipersilakanlah!!

~assalammualaikum~

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...