blowing snowflakes

Monday, December 12, 2011

besar sangat ke dosanya sampai dia dihukum sebegini rupa??

~assalammualaikum~

randomly not in a good mood rite now.. but i wanna share sumthing with u guys.. so kuatkan hati jelah menaip setiap patah perkataan ini.. walau hati ini merintih pedih sakit!! tengah berjalan-jalan di belog and accidently found this belog.. actually aku pun tak tahu kewujudan blog ini..tapi yelah nama pun tidak sengaja..da jumpa just continue reading ajelah... in every single word i read!! my tears will fall down!! me keep crying.. semua entri dia sangat menyayat hati!! menangis..menangis..menangis dan terus menangis.. thats all!! tapi tangan ni degil.. keep clicking this and that..lepas habis baca satu entri baca lagi then baca lagi entri yang lain..dan yang pasti setiap entri aku baca sure punya aku akan menangis..jangan nak kata aku melebih mengada jiwang terlebih touching beriya or apa-apa yang negatif side....aku ni tak delah soft hearted sangat!! tapi bila bab-bab yang sensitif hati keras pun boleh jadi lembut...

untuk korang yang nak tahu lebih lanjut..keep watching this video..

http://youtu.be/280NRIeynxI .. okey tekan link tu..jangan risau aku jamin 110% bila korang loading bukan gambar hantu mengilai-ngilai yang selalu korang kena tuh...sure punya...introduction entri bukan nak raih simpati..tapi serius aku kata..korang nak tahu kenapa aku menangis korang tengok dulu video ni then korang klik blog ni blog papa .. yang ni pun korang tak yah risau...bukan gambar hantu jerit-jerit minta tolong ke hapee.. tidok... bacalah..entri die semuanya sedih!!

#kalau tak nangis itu hal korang.. tapi aku nangis so dont judge okey!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...