blowing snowflakes

Sunday, November 6, 2011

sesi bergotong-royong..

~assalammualaikum~



RAJINNYER LAHAI..ANAK SIAPA NI..SINGLE LG KE TIDOK NIH..
WOOT-WOOT..buka-buka cer terus menmancar-mancar gambar aku yang kreng kesenonohannya tuh..acehhh merendah diri lettewkan..nampak sangatkan..haha..bukti woo aku bergotong-royong..join sekaki...bukan setakakt se-kaki malah..se-kaki lg tgn sumelah joinkan...mmg syok kalau join gotong-royong mcm ni..nak-nak ad makcik-makcik kalau anak bujang dia handsome gila..memang pengsan aku kat situ..bersemangat habis buat kerja..memang akulah top list makcik2 ni nak ambil jd menantu die..nombor 1 lg dlm list die..kan..nak kemana ayat aku!!! sila pedulikan..haha.. tengok-tengoklah lagi..gambar-gambar yg sempat dirakam..nak rakam lebih-lebih pun tak bole cuz tgn kotor...tak sayang handphone ke ambil gmbr dgn tgn berlumuran darah...




LOL..gambar lagi..haishh~~ siapa yang dok gatai tgn amek ni..haiyaya..haha


rajin tak anak muda belia remaja taman aku..rajinkan..muka boleh harap semua ini...

hahhhhh..besar ke tidok ni?? cukup ke tidok ni?? hambik!! nak lapah sikit punya lama!!

#itu saja..

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...