blowing snowflakes

Sunday, November 6, 2011

days out loud

~assalammualaikum~

kali ini aku nak cerita mengenai malam raya haji aku dan adik-beradik aku yg comel termasuk aku tidak mahu terkecuali keluar lepak kat luar..maklumlah raya haji memalam cengginih bukan ad hapekan..nak korban lembu pun..pak imam dah tidur..lembu lagilah dah masuk mimpi bab ke-2..nak cakap apa?? soo kiteorg pun keluar lah lepak kat keluar sbb da lama tak lepak..abang aku ni susah sikit nak balik sbb x bnyk cuti..well masih belajar...so bila ad peluang mcm ni hapelah lagi..pontianaklah keluar..keluar lepas maghrib..pkul 7 da bla..haha..tak nyempat-nyempatkan..aku da melilit tudung mcm hape da jadinyer...

mula-mula kiteorg pergi jusco tebrau..plan asal nak pergi tengok real steel..tapi menyimpang aku yang jadi steelnyer kat situ..bole ticket SOLD OUT...pergh betapa hancur luluhnya hatiku..haha ayat TBB..oklah itu maknanya dah tak da rezeki..kalau aku dok meraung mcm perempuan meroyan pun bukan tetibe ad penambahan ticket..kau nk ddk dekat mana..nak-nak 4 kepala..ha hambik!!..then kakak aku kata nak beli nombor baru..abang aku yg baru settle parking keta cll bla..bla..bla.. die pegi beli kentang..mak aku suruh..well..kentang jusco best mahal dan sedap..haha TBB lagi..sila pedulikan ayat tadi!!! then da settle abang aku beli kentang die cll..kakak aku suruh die naik..da settle kakak aku beli nombor baru..pegi menggoda BLACKBERRY pulak..terliur aku tengok!! haha..dah tu pergi melepak MC.D setia tropika..beli ap aje..burger? tak de mknenyer..kiteorg melantak ice-cream dan kentang goncang2 tuh...aku pun lupa apa nama kentang itu..lepas tu tengok jam baru pukul berapa..soo kakak aku ajak gi funfair ANGSANA..wah..wah..yg baca ni jangan ada yg mencebik..aku mcm mc Donald da sengih..mmglah funfair die mcm biasa je plus mahal macam hapee..tapi oklah bestlah..release tension..tempat ni sesuailah..main macam-macam..bla..bla..aku pun mcm da nak gile da..balik..singgah 7E dekat dua kali singgah..first beli topup..kali kedua mak aku suruh beli uphamol..bapak aku mcm nak demam.. bestkan!! aku really appreciate waktu ini!! sangat berharga..kerana kiteorg dpt lepak sesama..sbb da lama gila babunsss tak lepak sesama..

#kepada yang belum pernah pergi funfair..sila pergi...sangat seronok yer funfair itu!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...