blowing snowflakes

Friday, November 11, 2011

PLEASEEE SOMEBODY BUY FOR MEE THISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

~assalammualaikum~

sila ignore tajuk die..cara aku write the tajuk macam super annoyyyyyyiiiiinnnngggg kan..yes aku tahu itu..tapi sebab aku terlalu excited..and yessss aku terlalu mahukan menatang ni..ohmaigadddd mana boleh panggil menatang..benda ini seriusly needdddd a lot lot lot of money yaw~~~ price die rm2+++ hah... (+) tu x tahulah berapa banyak..aku da pening-pening lalat menengok,menenung semua dah benda ini!! aku terlalu-lalu-lalu inginkan benda ini..like gadgets paling hebat pernah wujud di dunia ini kutssss~~ kalau dulu aku pernah meleh-leleh tengok orang pakai IPHONE4 dan adik-beradiknya,BLACKBERRY TORCH dan adik-beradiknya..tapi sekarang aku dah tak heran lagi nok..aku heran benda inilah pulok..aku melelh-leleh tengok video die..haiyaya...manelah aku nak cekau duit..tapi kalau ada yang baikssss hati nak belikanzzzz untuk aku..belilah..aku terima dengan hati yang terbuka dan lapang dada!! korang mesti tak pahamkan..takpe-takpe..jangan tak paham sangat..jap gi korang akan paham..

layan video ini great gadgets ever ...dipersilakan melayan video ini ya!! kalau tak meleleh..sure korang bukan org yg gila gadgets..aku salah seorang yang gila gadgets mmg adore gadgets ni gila-gila kut!! even besar..tapi ipad lagi besar..iphone mmg kalahlah!! kalau aku pakai ini..then menayang..mahunya akak sblh yg pkai iphone4 pun bole menangis..lagilah yg pakai blackberry torch..mahunya menonggeng jeles dengan aku..ahahahahahaha~~~ layanlah video tuh~~

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...