blowing snowflakes

Thursday, November 17, 2011

I MISS YOU :'(

~assalammualaikum~

kali ni aku tergerak hati nak mencoret entri yang touching-touching sikit..korang pernah jadi perindu tak?? tetiber aku jd perindu..nak tahu tak aku rindu sapa?? rindu abang aku sendiri!! nampak sangat da lama tak jumpakan..yes of cozz abang aku tu tengah SPM..nak-nak pulak ddk asrama yang jauh nun di perantauan..baguslahkan....aku kat JB die kat SELANGOR..mahunya perit jadi perindu ni..setiap hari aku mencanguk depan telefon tunggu dia cll...rasa macam hapee kut bila dia cll...aku ddk je sblh mama dgr apa yg die bebel....setiap hari die cite psl sub SPM die..ok ke x exam td etcetc..sometimes i feel like he the one who i wait to come back home...cuz die jarang balik...abang aku yang first one selalu jugaklah balik rumah..or at least keep call je kan..soo nak rindu-rindu pun tak sempat...ari tu big brother aku baru balik..finelahkan lepas rindu lepak-lepak chill kat liar..ni second brother aku bila lu mau pulang!!! aduhaiiii separuh nyawa rindu kau bole!! nak tunggu habis spmlah jwbnya..haiyaya...bulan 12..disember nnt baru die balik!! itupun bukan awal..da msuk minggu ke-2,3 gitu baru balik...aku rindu kau sangat bole tak!!! rasa nak menjerit n tell the world that i miss youuuu damn muchhhh!!!!

#okay aku rindu abang aku..kbai!!

~assalammualaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...