blowing snowflakes

Tuesday, November 15, 2011

GREYSON CHANCE

~assalammualaikum~

korang pernah dengar or terbaca tak pasal GREYSON CHANCE (GC)?? tak pernah?? korang ni stay mana?? gua ke?? hehehheehhehe..mestilah pernahkan..okok kalau yang pernah sila tepuk tangan untuk diri sendiri kerana anda mengikuti perkembangan muzik dunia semasa..ok enough merepek!! entry ni aku nak cerita pasal GC ni..aku ni tak adalah die hard fan GC tapi memang fanatik dengan dialah (tak sama ke tu??) dalam banyak-banyak lagu GC aku paling minat unfriend you..tajuk lagu dia macam different and cool habis!! soo if korang minat lagu dia waiting outside the line *lagu hits ni* aku minatlah unfriend you..nanti sume minat lagu hits die takde pulak yang nak minat lagu yang kurang hitskan..haha okok teruskan bercerita!! hari itu time AIM18 dia ada perform dgn najwa latif si gadis youtube tu... ok aku jeles!! let see the pictures!!



tengok ni..aku tengok die..die tengok aku balik..auwww~~ die comel gile bole!! wahhhh fanatik beno aku ni kan..hehehehe..kalau dpt jmpe betul-betul don mata rabak aku ni..memang akulah orang paling beruntung selepas najwa latif and qistina enara a.k.a tina greyson..auww~~



ha ha ha..tengok ni tengok ni..comelkan die!! muka die adorable gila kut!! please..he is soooooo adorable...memang comel tahap nak mati ni..JB pun kalah..oppsss ad fan JB ke kat sini..maaflah ye..TERterus-teranglah pulak..hikhikhik..gelak gaya gedik minta penampar 100kali





ini yang paling menjelly-jellykan aku..jelly habis ni!! najwa ni friend dgn GC tau..GC follow najwa..n najwa pun follow GC..auww~~ jelly-jelly...




hahhhhh..ni lg besh tau!!! siap dpt hug dgn GC..makin jelly aku dgn girl ni..dielah tina or qistina..memang beruntung gilekan die..uhuk uhuk uhuk..menangis aku tulis part yg ni!! terlebih jelly!!





hah hambik kau!! makin bengka-bengkak mata aku..tapi memang die hard fan betullah si tina ni..pagi-pagi sanggup datang KLIA semata-mata nak jumpa si GC ni..memang hardcore betul ni!! aku memang salute sama die..see die bersusah payah dtg..dpt amek gmbr dgn GC..kau mampu?? aku pun meleleh je tengok gmbr die ni...aduhai..abang GC jgn tinggalkan daku di MALAYSIA ini..auww~~

#baiklah disini saja entri kali ni..tak seberapakan..ok saya tau!! tapi saya minat GC sejak bila pulak tuka gelaran nih..aku memang minat GC..aku tau ada kat luar tu yg akn ckp mcm ni "setakat GC aje kut nak die hard sgt" ok aku kesah ke?? sikit pun tak..lantak aku nak die hard ke soft hard ke dgn sape hokeyhhhh!! hehe neway thnx for lending me ur precious time too read thisssss!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...