blowing snowflakes

Saturday, November 19, 2011

FAKRI

~assalammualaikum~

ada sesiapa yang tak minat bola sepak dekat sini?? kalau ada andalah insan yang teramat rugi...aku ni pulak tak adalah nak kata kerek bebeno!! bajet hebat minat bola sangat!! tidok..tidok..janganlah salah menyangka yer #bm fail :p setakat minat gegituh jer...tak adalah fanatik nak mampuih....kebetulan..darah minat bobola kampung tu memang ada..dah mengalir dalam setiap saluran pembetung darah aku ini..makanya aku pun harus wajib terpalit sekali..ye ke tidokk!! aku paling minat bola pasukan MALAYSIA..al-wajibbun tu menyokong pasukan tanah air sendiri..baru namanya semangat patriotik kan..buat apa dok sibuk-sibuk minat negara lain.. then banding HARIMAU MUDA or HARIMAU MALAYA..aku paling minat kalau HARIMAU MALAYA yang on the game..tapi kalau HARIMAU MUDA pun aku watch jugak...mahunya terjerit-jerit kami se-family ni nengok bola tuih...sekarang ni kan tengah SEA GAME yang ke-26 rite..soo hapee lagi..we all family yang ta beghape nak besor ni dok bertapa depan tb nonton bola syepak!! jadi tadi petang..my mom tak cook....bukan malas ya..tapi kiteorg actually da planning nak pergi rumah nenek..tapi last menet cancel!! then my mom go buy ayam golek..memang bergolek-goleklah kami dapat makan ayam golek yang panas and lazat sehingga menjilat jari sambil watch-watch football..smartoo bole!! tengah nonton-nonton sambil mulut nyam-nyam ayam golek yang hangat-hangat ayam tu..tetibe si FAKRI ni buat jaringan gol di minit-minit terakhir..tak hingat minit ke berapa....nasiblah aku tak tercekik tulang ayam tu!! but yet FAKRI da buktikan yang dia mampu lakukan jaringan gol!!! tahniah..tahniah..tahniah..kiteorg hape lagi..ternganga then menjerit tak hingat duniolah..sebaik jiran aku tak ada rumah..kalau tidok..dia datang ziarah ingat ada hapee...hikhikhik..papehal ponk!! tahniah sekali lagi kepada FAKRI kerana berjaya mendapatkan mata 1-0 untuk malaysia dan menumpaskan myanmar...aummmmmm aummmmm aummmm roars kuat-kuat!!!

#harimau muda!! AUMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...