blowing snowflakes

Tuesday, November 29, 2011

drift ke KL

~assalammualaikum~

sebelum aku mula bebel pepanjang..tolong klik-klik sini dan sini ok dah?? ok baguss..barulah aku boleh mulakan story aku ni!! semalam aku pergi KL tengok abang aku dekat asrama!! die amek spm..so..sebab post aku yangbeberapa lepas aku ada kata aku miss sesangat kat abang aku..aku pun ajak mama dan daddy aku pergi tengok abang!!!! then aku pulak jenis kureng sikit kesabarannya sebab dah miss miss miss much much ni..jadi aku pun suruh daddy aku bawak laju sikit..daddy aku apalagi tekan minyak habeh habeh lah kan..sampai KL pkul 11 lebih..gila cepat..pkul 8 gerak..stop jap kat R&R seremban..then pukul 11 sampai..lepaih tu singgah dlu rumah tok moh sebab baru balik haji....then makan-makan dekat rumah tok..barulah pergi gombak tengok abang!! perghhh muka time tuh bukan main berseri-seri makan kena pancaran sinar spotlight...happy kut..then makan lagi dengan abang pulak..mama bawak ikan keli msk sambal special from jb..mama masak!!

#itu je..takda story apa pun

~assalammualaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...