blowing snowflakes

Sunday, July 3, 2011

lunch yang simple

~assalamualaikum~

hari ini..hari ahadkan..semua takda..ayah,mama n adik..peg rumah org kahwin..ank p.wan kahwin..abang peg kerja if im not mistaken..tak pun peg kota amek basikal baru..kakak peg rumah kwn die..kahwin juga..saya? tak peg mana-mana..not in the mood to go out flirt-flirt today..haha..mana ada flirt..saya x flirt..saya gedik saja..as wut L said to me..dohh...i annoy to this kind of ppl..easily jump into conclusion n tuduh org itu-ini,,fucking annoying..arfgh!!!..ok2..hari ni lunch saga tersangatlah express giler-giler express weh..saya hanya makan maggi..express x? expresskan..memang pun..akibat kemalasan yang terlampau utk masak..saya ambil jalan mudah saja..ya..well..utk perut sya sorang..bolehlah..dan air hanya..air masak saja..burpppp..kenyang giler..tp kejap lg..sah saya cari makanan..haha..ok bye...
~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...