blowing snowflakes

Saturday, July 2, 2011

bila merpati dua sejoli

~assalamualaikum~
hari ini aku ada vacation ke malacca..just one day..tp funlah jugak..ok tu nanti aku cerita kat entri after this...aku nak cerita about dua merpati yang menggelikan dan membulukan mata aku..gedik semacam..macamlah dia aje yg couple..org lain x der couple..TBB betul..bole..dlm bas dari naik bas sampailah bas tu stop depan sekolah..dua merpati ni berbual tak ingat org lein..mcmlah dlm bas tu dia dua orang aja..aku ni dahlah duk depan die..kalau berbual tu mcm berbisik tak ralat sangatlah..ni berbual mcm nak kasi tahu sume org ap yg dorang citekan..kuat giler lah baii...aku dah tegur pun mcm ckp dengan jin belaan die aja...lg aku tegur..lagi kuat pulak dia bual..adui hangus betul hati aku...sabar sajalah..aku nak tidur pun tak boleh sebab dia bual kuat bagai nak apa...so tu u faten n farhan..si F merpati ni...sila hormat privasi org lein..be more sensitif dgn sekeliling anda..egt..dlm bas tuh bukan ad awk berdua aja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...