blowing snowflakes

Wednesday, July 6, 2011

great time with iDonut and Coffee

my donut
~assalamualakum~
how are you all today? hope fine like me..fine with my favourite donut after dunkin donuts. yesterday after school..my mother,brother n i go for a window shopping..planning for jusco but then suddenly sumthing happen so..we all just go to angsana..my first thought is BORING!! dari kecil samapi ni ha im 15 years old..shopping at angsana..da blur da otak nih..but then i just follow ajelah..dlm keta senyap aje..tanda mogoklah..sampai-sampai terus lunch..i choose mee wantan..but..rasa die terlebih sedap sampai kalah rasa yang chef wan masak..salute gile kambinglah...pedas gile nak mati!! aku menangis makan mee wantan ni..sumpah after this i will never ever order wantan mee kat kedai yg layanan die mcm hampeh gile..aku rasa mcm nak hempuk aj waiter die tu..after lunch..masuklah angsana..start our window shopping..lokasi pertama kami peg UO..beli ini-itu..then jln-jln nak peg kedai jam..abg aku nak beli jam baru before masuk U ni..cuz jam dia sudah tidak bernyawa..kesian..sambil jalan-jalan tu..my mom nampak kedai carlorino..terus aja singgah utk cari new shoes...katanya nak tengok-tengok..but then tengok-tengok die terus bayar..haha..how funny my mom..kalau dah berkenan tu..dah tak toleh belakang-belakang lagi..tapi i like..cuz i pun mcm tu..haha..ok then..peg watsons..ontheway peg watsons..lalu dpn kfc..im holding my mom hands..i tgh bual dgn my brther about kfcn my eyes dkt promo transformer dpn kfc tu..suddenly..my mom stops..i terkejutlah..baru aj nak tanya..tetibe my lovely teachers ad infront my eyes

my teachers yg suddenly muncul mcm hantu..

..terkejut + blur + tak tahu nak buat apa..then aku salam die..just short bebel..die pun bla..aku nampak my great n faveourite kedaidonuts..i teruslah mintak my mom money nak beli donut... this is wut i buy..


from top on the left: oreo,choc banana,crunchy,yam,lupa nama and choc melt

this is oreo..not so bad..

choc melt..my favourite flavour ever..full of choc..

see rite..how i enjoy my delightful and delicious n tasteful my donuts..aiyoo mcm mana saya tidak gemuk..layan donut aj keje die..huhu..donut i love u..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...