blowing snowflakes

Wednesday, February 19, 2014

New business woman

Assalamualaikum.

Lamanya rasa dah tak update blog kesayangan ini. Bukan sengaja tapi ketiadaan masa. Takda masa? Might be some of you question it. Mana pergi masa? Dahlah dok tanam anggur. Apa jelah yang dia buat kat rumah sampai tak ada masa tu kan. Hmmm. Hmmm. Keep on thinking.

As i said early. Bila aku duk rumah ni aku makin banyak berfikir as i have nothing much to do right. And google peneman setia aku untuk menjawab segala persoalan. As sometimes aku search pasal gynae punya problems. Like ovary cyst. As dulu masa sekolah tak banyak peluang untuk tahu sangat pasal benda macam ini. Kenapa? Mungkin takda masa sebab merasakan banyak lagi benda dalam buku teks yang aku kena tahu rather than gain extra info yang luar syllabus kan. Bukan kena soal dalam exam pun.

And yeahh bila dok rumah poket pun kosong. And rasa macam bosan jugak bila minta mama duit. Macam tak feel. And rasa duit tu cepat je habis. Sebab? Senangkan nak dapat. Minta je dapat. So i decide to do online bisnes! Yeay yeay!

Tu yang busy memanjang. I sibuk dengan online busy aku! So visit my ig! METHAPHORCOUTURE . Cuci cuci mata kaki kuku tangan segalanya cuci. 

And i have my own product now! More to come soon. Tapi aku tengah focus on this one product only. Ada jugak orang yang request produk lain. Tapi aku tanak gelojoh sebab takut tak terhandle as im doing it alone. 

Introducing my own brand! Cehhh own brand lh
Ah sangat kannn.




Hye si cantik! Hah tulah product aku. Lipscrub! 

Apa function lipscrub ni. Kalau badan pun ada scrub. Bibir pun kenalah ada scrub. As bibir pun penting. Senyum guna bibir kottt. Lipscrub ni untuk those yang bibir kering. Guna scrub ni. Tonyoh tonyoh kat bibir mungil anda semua. Andddd taaadaaaa. Selamat datang bibir yang lembut!

Effect dia bergantung pada individu tersebut. As for me, im using it every morning and lepas 3 hari guna baru nampak kesan. Sabar itu separuh daripada imankannn. So ada juga feed back yang pakai sehari dah nampak kesan. It depends on people. Marilah membeli belah lipscrub dengan aku. Visit ig METHAPHORCOUTURE okey!


Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...