blowing snowflakes

Friday, March 29, 2013

HOLIDAY? NO HOLIDAY HOLIDAY!



~assalammualaikum~

yeahhh bebeyh!! me here!! jadi malam ni tetibe datang idea nak menaip. sooo updatelah belog ni kan. nanti lahama tok dapek hapdet belog ni hahhhh.. ada peluang dan ruang *ayat macam hape*

di penghujung cuti. sob.. sob.. sedih-medih-pedih sikit lah kan. budah asrama memang macam ni uollsss kalau nak tahu. emosional dia overdose. aku rasa aku sorang je yang overdose je hehehhehe.

sooooooo vas happening in ma 10-2 days holidayssss... holiday kah?? mana ada holiday. maktab aku tak kasi cuti. bagi balik rumah. tapi cikgu buat jugak kelas. p&p tetap berjalan seperti biasa. maklumlahkan budak mrsm kan. memang hardcore sikit bab belajar-belajar ni. *muntah pelangi*

uolllsssssss... iollllssss tak cuti uolllsss... seghiuss ni habaq mai na *pehal bahasa utagha pulak?* homeworkkk membanjiri meja belajaq. tu yang aku kata tadi dah balik rumah pun cikgu buat kelas. kelas guna homework tu hah haiiiihhh...

8 hari je pun cuti. tu pun tolaklah ahad pergi balik maktab dah jadi 6 hari. memang spm candidates macam ni ek jadinya? tak cukup nafas ohhh buat homework dengan kelas tucen lagi. aku tak rasa ni cuti pun. kalau dah masa nak watlek pun tak ada. hmmmmm tak apa noh sabaq sat. berapa bulan je lagi. lepaih tu cuti sampai bengka-bengkak mata!

demi 9A+ dan demi DUBLIN aku terima ajelah segala homework yang cikgu bagi. lagi pun kalau tak siap ahad malam masih ada.. mwehehehehe. cara budak asrama belajar!!

sooooo janganlah rindu aku pulak lepas ni ehhhh ehhh ehhh. lama ni tak update lepas ni. next pb bulan 6 lah kot tak silap. unless maktab tetibe termurah hati bagi cuti tak bersebab pulak. orr maktab aku banjir ke terbakar ke yolah dapat cuti. tapi mintak dijauhkan segala bala. takmo takmo!! nak study nak study!! hahhaa jet-jet-melejet-superjet je ayat. hahaha

see uolls dalam next post lah eh. tratatattata!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...