blowing snowflakes

Saturday, December 15, 2012

sikap suka menangguh



~assalammualaikum~

halahaikannn..bosannkannn..aku asyik update blog je kannn..macam tak ada kerja lain kann... banyaknya kan dia kannn..hahhhh tuh kan lagi..mwehehehe...saja membebel sekejap..LOLOLOLOL...

aku terasa nak ceghita pahal benda ni.. just tajuk datang dari diri aku sendiri.. repeat DIRI AKU SENDIRI.. just aku terperasan yang aku sukaaaaaaa. in fact dah macam perangai aku kot suka menangguhkan kerjaaaaaa... like seriously aku suka macam say to myself that i still got sooooo many minutes even hours to settle this and that. padahal realiti dan kenyataannya masa dah tinggal jemput-jemput pisang je.. but i love do that matters sebab aku MALAS. malas nak bergerak malas nak fikir and malas nak buat something tu cepat-cepat and siap tepat pada dateline dia...

kenyataan aku selalu siap kerja terlepas dateline...unless itu homework cikgu garng-garanglah.. and this is so not good guyss.. sama jelah situasi dia macam holiday homework ni.. aku target by this week everything settle..tapi..hampeeeehhhh baru berjaya siapkan chemistry 2 set soalan. nothing to be proud about actually. i just feel ashame on myself. cause i failed to settle down everything before or by the dateline..

semua benda pun actually seboleh aku nak tangguhkan and most obviously aku suka tangguhkan homework. because why?? aku suka buat kerja huru-hara.. tapi tak elok...

so little sunshine... jangan suka tangguhkan kerja or tangguhkan apa-apa punlah. kalau facebook ke twitter ke or game online ke apa-apa yang tak berapa nak mendatangkan faedah dalam hidup nak tangguhkan itu BOLEH DAN SANGATLAH PATUT TANGGUHKAN. but big matter in life please pleaseplease try seboleh tak payahlah tangguhkan. buat diri haru0biru, kalut-malut je nanti jadinya...hehehheheh

jangan tangguh-tangguh okey!! love ya!! hope you guys get something. tak berapa pandai nak berceramah..but at least i try to put some words on you guys.. apa benda lagi entah aku merepek.. k enough bye!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...