blowing snowflakes

Friday, December 14, 2012

aiskrim buatan CHEF AEINAA ZUHRY



~assalammualaikum~

wahaha marvellous kau tajuk entri hari ni... macam meleleh-leleh air liur gituh kan... toksah melelh sangat darlingss *gaya mak nyah bercakap* oh shut up! kena belasah aku kang dengan mak nyah.. okey berbalik kepada tajuk asal ya.. jangan biarkan aku membebel lebih lama. makin sewel korang dibuatnya nanti.hikhikhik...

maklumlahkan tengah cuti sekolah..memang habuklah aku! padahal homework membanjir atas meja hehehe.... so aku pun belek-beleklah internetkan.. selain melayan twitter dengan youtube. aku ber-blog-walking ler sekali.. tengah sedap berjalan ter-stop dekat satu blog yang memang femes and aku memang suka baca blog dia. kelako kot blogger ni...sempoi semacam ajekan.. kebetulan entri dia menarik perhatian jiran sebelah aku.. eh eh tak memasal gituh...

tengah-tengah baca aku pun macam..hurmmmm terbayang benda ni lah kanzzz...

sedap??kompom jawapan dia sedap ye dak?? hehehe...


maka teruslah membuat keputusan drastik nak buat benda ini... esykrem ni kannn... gambaq kat atas ni pun amek dekat cik epal punya blog.. nak try boleh lah pergi dekat entri cik epal ahhhh

sedap wehh aku dah try buat tapi tak sempat nak amek gambar sebab dah habeh... aku buat dua perisa milo dengan strawberry.. ikut cik epal dia pakai starwberry emulco.. aku buat guna jem strawberry. aku cairkan.. tapi lagi best buat strawberry emulco.. senang dan rasa jugak strawberry...

sooo selamat mencuba gaissss

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...