blowing snowflakes

Sunday, June 3, 2012

result final sem 1 aku dah macam aaron aziz


~assalammualaikum~

hari ini result final sem 1 aku keluar babe... holla-holla... result aku takdelah gempak mana pun.. memang tak gempak pun.. ada yang lagi gempak daripada aku..well yeahh IM NOT THE SMARTEST STUDENT IN MJSC JOBA BUT I'VE TRY MY BEST TO BE ONE OF THOSE .. so aku accept je apa pun yang aku dapat.... sem 2 kena try lagi best dari sem 1..kena struggle more harder than sem 1...

so korang tenung-tenunglah markah aku..oppsss markah tiada..ada pointer je...hikhokk...markah dirahsiakan ya rakan-rakan.. malu lah kitaaa...markah merepek je semua...hikhokk..ada pointer dgn jam kredit..sebaik jam kredit full kalau tak..urmmm menangis aku!! hehhee





kalau tak nampok besorkanlah yer...hikhokk

~assalammualaikum~

1 comment:

  1. Okayla tu dapat gak 3 pointer.. MM ni lagilah.. Malu nak sebut.. Orang tak berapa ceghedik la katakan.. Sobs! T_T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...