blowing snowflakes

Friday, June 1, 2012

homework tak siap lagi mak!!



~assalammualaikum~

holla gais gais...tengah-tengah cuti sekolah ni aje aku ada chance nak update blog...lepaih cuti berhabuk bersawanglah jawabnya blog aku ini...mana taknya wehhh...aku akan balik maktab hari ahad last holiday..dannn lepasss itu akan balik rumah bila maktab bagi PULANG BERMALAM...tak dapek pulang bermalam...... bermalamlah aku di hostel aku yang cantiekkk bebenorrr.....hhehehehhee

tahu-tahu ajelah..cikgu-cikgu dekat maktabkan takut tau kiteorg student MJSC JB lupa dekat dorang...tu yang bagi homework bukan main sikit eh eh banyak weiii....takut sangatlah itu kiteorg lupa cikgu-cikgu..kang balik maktab semua lupa ingatan....ehhhh takder maknanya weiii...kalau cikgu-cikgu tak bagi homework..lagi diingat-ingati tauu...hehehe...

makanya aku pun belum siap homework.....tapi rilekssss....ada seminggu lagi cuti...

so mcm mne korang?? homework dah siap belum?? hehehhe...

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...