blowing snowflakes

Wednesday, February 22, 2012

exam membunuh aku!!

~assalammualaikum~

laaaaaaamaaaaaaaanya tak update blogggggg!!! rindu rindu rindu dekat followers tersayang!! korang rindu aku tak?? wahhh terharunya...semua kata rinduuuu.....

aku dah lama tak update blog sebab aku ada exam...first exam tau...gila tak cepat pulakkan...of course cepat gegila....aku pun naik semput-semput buat revision... so conclusionya blog pun terabai dibiar berdebu...kuikuikuik...drama saje!!

tak ada benda nak story pun sebenarnya..tapi sebab dah rindu rindu rindu sangat dengan blog kesayangan dan followers tercinta..aku perah otak kiri dan kanan cari cerita...

so aku nak kongsilah sikit pengalaman exam pertama tahun 2012 aku ini...nama pun exam menipulah tak takut...menipulah tak susah...nak-nak pulak ada added subject...ada subject baru..lagi menangis meleleh-leleh aku!! waaaaaa!!!

yang aku merana habis..tertonggek,tergolek jatuh kerusi..(tipu jer) bila paper physic,addmath,chemistry and biology...satu hari babe empat paper penting ni balun sekali...macam nak shahid aku duduk dlm dewan!!!

sekarang ni dah habis exam dah...tengah tunggu result..ohhh ebelum aku lupa..esok aku pergi kursus kecemerlangan diri di savannah hill,mesir angan-angan aku..kat ulu tiram jer... kursus kecemerlangan babe...macam kembang2 je bila cikgu pilih aku...nampak sangat aku pandai..walawehhh aku dah perasan!! tapi kira baguslah time kursus ni..habis exam pergi memerah otak pulak....bagus bagus... *menangis!!*

#sedang menunggu result yang entah apa-apa

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...