blowing snowflakes

Saturday, January 7, 2012

form4 awesome!! tapi lagi awesome kalauuu...

~assalammualaikum~

gambar lama nih!! tapi sorry to say JANGAN CONTOHI!! why oh why!! yelah babe...jelas terang dan nyata..aku tak focus dalam kelas.. ni gambar tahun lepas...LOL..nak PMR tapi tak focus..yeah thats just me!! cikgu kat belakang mengajar aku sedap je dok posing depan lappy *bestkan sekolah aku boleh bawak lappy* besties till die aku ni hapeelah lagi..sungguh tidak melepaskan peluang keperakan...join semuka!! HIKHOKK!!

itu cerita tahun lepas...kemeriahan diambang PMR!! ce tengok tarikh 9.9.10 lagi sebulan je nak PMR..masih boleh main-main lagi...well yeah thats just me!!

tapiii tapiii tapiii tahun ni more awesomeness come!!! me tremendously having such a great year with all my crazy friends.. yeah..even not with my besties till die DLEEN move!! pindah nusajaya... im dying miss you LOL!! *kalau awak baca...sila nangis*

this year aku duduk semeja dengan kawan2 yang sekepala ting-tong dgn aku..well yeah thnks to uolls jugeklah cuz larat layan otak kureng sehat aku!! hikhokk!!

aku masuk kelas science stream... nak jadi doktorlah katakan... kena amek biologykan.. best tau jadi form 4... belajar benda baru..time form 1,2,3 tak ada belajar biology,chemistry,physics and add math... bila masuk form4.. baru belajar benda ni semua..bersemangat habislah kan...

tapiii kan..dalam awesome awesome jadi student form4... ada yang kureng awesomenya... yang kurengnya... semua subjek baru itu tukar dari BI ke BM... ada sesetengah sekolah ilih BI..tapi sekolah aku ni terlebih baik hatinya...die prihtatin..makanya cikgu-cikgu sepakat pilih BM...aduhai...padah dan parah... terseksa jiwa dan batin aku...

aku kena focus betul-betul belajar...dalam kelas nak gosip pun tak sempat... hish-hish..menangis aku belajar tahun ni...imagine like since standard 1 until form 3 sc and math in BI..aleh-aleh masuk form4 tukar BM..tak ke jadinya shock aku...

tapi takpe...cuba positifkan diri..kekal focus and tak boleh nak posing macam gambar kat atas lagi.....takpe aku okay!! cikgu memang suka buat macam ni...biar aku tak main-main lagi dalam kelas..hikhikhik..

terima kasihlah cikgu...sekurangnya aku tak adalah bawak lappy tu ke sekolah sebab da tak boleh bergambar...nanti aku bawak DSLR jgn cikgu tukar bahasa iban pulak..pengsan aku!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...