blowing snowflakes

Saturday, December 31, 2011

KENANGAN YANG TAK MUNGKIN DILUPAKAN PADA TAHUN 2011

~assalammualaikum~

amboiiiiii akuuu tajuk semangat habis!!! panjang tak ingat...hehehehehe...well aku kan memang suka over...tak sangka dah masuk tahun 2012...so nak cerita kisah silam akulah... silamlah sangat!!! baru berapa minit masuk tahun 2012...bunyi dum dam dum dam masih bunyi lagi!! meletup sana meletup sini!! semua tengah sibuk main fireworks firecracker...aku sibuk updote blog.....hikhokkk!!!

tahun 2011 mungkin antara tahun yang boleh aku katakan banyak gila peristiwa happen dekat aku...manis,pahit,masin,masam,tawar semuanyalah....

yang aku masih ingat aku kongsilah yer..yang aku tak ingat tuh tak boleh buat apelahkan..dah lupe nak buat cemane...

tahun 2011 tahun PMR aku..tahun paling gigih usaha berpeluh-epluh aku belajarlah..tidur tak cukup..mata sembab-sembab..memang dahsyatlah tahun ni...betapa kerja kerasnya aku.. *pergh ayat TBB* tapi nak kata sedahsyat orang lain-lain tu takdelah...mungkin ada yang lagi dahsyat..sepanjang tahun sampai PMR langsung tak tidur malam..hurmmm sahlah aku kalah..aku tidur jugak..cuma lambat jelahkan...

tahun ni jugak aku rasa tahun paling cunlah pada aku..aku enjoy gila.....belaja-belaja jugak..tapi aku still chill dengan kawan-kawan dalam kelas...lari sana-lari sini..buat bising sampai kena bebel dengan cikgu-cikgu..memang teging habislahkan...

tahun ni jugak boleh dikatakan tahun kontroversi untuk aku...kalau ada wartawan melodi ke galaksi ke fuhhh! ke tetibe terbaca blog aku ni..rugilah korangkan tak interview aku pd tahun 2011 ni kan..aceceh mula dah aku mula dah...feeling lebih die tuh!! tapi seriuslah aku kata..aku ni famous dekat sekolah..tanyalah student form 1-5 semua kenal aku..budak baiklah katakn.. *baik sangat* hikhok...aku digosipkan dengan ANUAR ZAIN!! auwww auwww...perasan aku..taklah..aku digosipkan dengan sorang abang form 5...melting aku tau!! tetibe feeling NEELOFA!! sampai cikgu kelas aku jadi wartawan part time..die interview..tanya ini-itu..betul ke tidoklah...hapeelah..aku kalau nak couple kecoh-kecoh...cikgu tak sempat nak interview aku da bagitahu dah!! hikhokkk!! tak baik berahsiakan...tak cukup dengan itu...cikgu kelas pakai sound sound halussss...tapi menusuk beb!! katanya tak boleh ada affair dalam kelas...terasalah aku!! TETIBEEEE!! ada cerita kenapa aku terasa okey...hikhokkk...sebab time tuh heboh satu sekolah ni... aku couple dengan budak kelas aku sendiri!!! wah wah weh!! gila dahsat aku...hakikatnya yang nyata dan sebenarnya KAMI HANYA TEMAN RAPAT statement artis tak?? hehehe...yes kiteorg cuma kawan rapat dlm BInyer close friend...aceceh aku!! mungkin kiteorg digosipkan sebab kemana-mana selalu sesama...pergi makmal sesama..balik sesama and always berbual-bual manja...wahhh manja sangatkah!! manjalah kut..entah mak tatau!! eleh-eleh aku..merapu bukan main..nombor satu!!

tahun ni jugak aku dapat berita gembira!! result PMR aku meletup kebabom beb gua cite sama lu *tetibe aku* heheh...happylahkan...

#so itu saja..banyak lagi tapi rasanya aku dah cite dekat blog... :) pergilah baca entri yang lepas-lepas yer...

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...