blowing snowflakes

Wednesday, January 25, 2012

CERITA CUTI DAN KELUARGA (2)

~assalammualaikum~

dah baca belum episod pertama aku?? belum baca?? bacalah eik awak...hikhok!! sayang awak!! sekarang ni nak story episod kedua pulak......episod holiday ni aku lagi banyak tunjuk gambar dari membebel-bebel macam selalu...orang putih kan ada kata "A PICTURES TELL THOUSAND WORDS" so tak payah aku cite panjang-panjang berjela-jela tak hengat dunia sangat.. korang tenung-tenung,jeling-jeling gambar ni korang faham dah apa yang aku nak cerita...hikhok!!

jomlah kite menghayati gambar-gambar yang dah aku dan abang rakamkan....




hahahaha...sumpah aku gelak guling-guling tengok gambar ni..cute gila!! ini mama dengan abang samer!! comelkan kan kan...




ini aku dengan mama...comel tak?? sama-sama vouge kan...pose gila ganas!! hahaha...


CARI PERBEZAAN GAMBAR ATAS DENGAN BAWAH... LOLOLOL...



time ni sebenarnya aktiviti pagi..kiteorg dekat pantai..nak tahu apa kiteorang buat..okey tunggu!!







ini geng mama-mama...hahahaha....

bila aku tengok balik gambar ini..aku fikir-fikir balik..si hamyzan ni nak nangis ke mata dia masuk pasir..hurmmm...korang agak apa?? oh oh ni anak aku tau..LOLOLOL...berangan lebih..ni cousin aku yang paling termuda sekali *BM A++*

nampak aku tak?? ni kerja abang akulah ni...aku suruh ambil gambar aku..dia pergi ambil gambar belakang..aku nampak setoet macam semut kat hujung..LOLOLOL...


inilah aktiviti yang kiteorang buat pagi itu...main jetski dan banana boat dan apple boat...best woo!! tapi nasiblahkan...time main banana boat and apple boat cameraman/girl dah turun laut...so camera tinggal atas..tak dapeklah korang tengok gimana rupanya apple boat..banana boat kalau tak kenal tataulah nak kata apa!!

best gilalah main jet ski ni... terasa bawa moto atas air!! LOL...aku first time jugak naik dan bawak jet ski ni..first try aku naik dengan abang aku..die yang bawak..then dah puas merempit-rempit atas air....aku pulak nak try bawak...abang aku yang duduk belakang ajar akulahkan bawak benda ni...eleh senang kacang gajus je...ehehehe...tapi fakta tau ni motor yang kat darat punye aku tak gheri bawak!! LOL...jet ski sikit punye pro..moto tayar due tak reti..reti naik je!! next timelah aku belajar bawak motor tayar dua pulak...kihkihkih....

okey sampai sini saja episod kedua cuti-cuti keluarga aku...nanti episod kedua okeng!!

#tolong klip churpchurp saya ya...tenkiu awaks-awaks!!

~assalammualaikum~



4 comments:

  1. memang best!!! heheh...paling best apple boat and jet ski!! macam nak meroyan main air tau!! hahaha....

    ReplyDelete
  2. sportingnya mak awk..mak sy nak tgkp gmbr pon xnak..

    PERNAH KENA TIPU DENGAN KAWAN TAK?
    TAK PAYAHLA KAWAN DENGAN ORANG MACAM NI..
    http://pulsowanie.blogspot.com/2012/01/tak-payah-nak-tipu-pasal-life-sendiri.html

    ReplyDelete
  3. tak pernah kena tipu tapi pernah kena khianat :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...