blowing snowflakes

Tuesday, December 6, 2011

now everyone can fly to NEW ZEALAND

~assalammualaikum~

NEW ZEALAND WOOT!!! siapa yang tak nak wei!! new zealand tu bukan dekat-dekat anak...nak pergi kena ada fulus!! fulus pun bukan rm10-20.. beribu-ribu..mana nak bayo tiket kapal terbang,hotel,makan,shopping,teksi/bas/kereta sewa,masuk muzium ke waterpark ke...lepas tu kalau pergi time salji nak sewa-sewa apa-apa ke..semua pakai duit... senang kata yang boleh pergi ni memang gila berada lah.... kalau nak kumpul duit memang bertahunlah... kalau dapat scholarship belajar kat sana pun boleh tahan cunlah..sambil belajar sambil shopping..orang kata sambil menyelam minum air..hurmm lelebih kureng leh gegituh!!! tapi sekarang dah lain!!! sekarang kita boleh fenfeeling kat new zealand sikit..segalanya mampu dengan 8TV...aceceh macam duta puleks aku... hari itu aku tengok 8tv dengan mama cerita now everyone can fly to NEW ZEALAND..ni bukan drama bersiri je..ini travelog!! memang bestlah..kita yang tengok je pun da feeling macam pergi dah..lepas tu mama kata "nanti mama nak tanya daddylah ajak pergi sana." huhuhuhu...aku da berangan-rangan dah...kalau pergi sana nak main salji ler op kozz!! tapi yang utama best!! paling best!! super best!! adalah ialah pengacara dia!!!! aku kalu nak tengok drama ke filem ke tavelog ke dokumentari ke mesti tengok siapa artis/pengacara yang ada.. kalau hero handsome memang aku lah yang eksited terlebih nak tengok..kalau heroin dia cantik aku tengok juga tapi tak se-eksited nak tengok hero dialah..sama jugaklah dengan pengacara dia..kalau handsome memang aku sanggup bertapa kat bawah tengok sesorang..kalau cantik aku usha-usha abang aku ajak temanlah..hikhikhik...

aku nak share ler dengan korang siapa pengacara travelog ini..tapi travelog dia best tau!! boleh improve english korang plus boleh terasa-rasa macam korang yang ada kat situ plus boleh tambah ilmulah..maklumlah dah tak sekolah..buku-buku latihan pun dah berabukkan..so dengan cara tengok tavelog macam ni..sel-sel neuron otak pun bercambahlah jugek!!! okey dah taknak membebel pepanjang... memperkenalkan!!!! jeng jeng jeng...korang scroll ke bawah lagi eh..sampai jumpa muka orang die..





















cer tengok cer tengok...kenal tak?? sahlah ramai yang kenal..aku jer yang tertinggal bas..tahu dah tahu dah..tak payah bagitahu aku dah tahu..berlambak-lambak gambar die dekat blog-blog..aku tahu!!! lantaklah kan..aku ketinggalan zaman ke abad ke kurun ke..yang penting aku tahu dia ni sebagai apa..aku tak suka bila semua tahu aku pun wajib tahu..aku lagi suka tahu dengan sendiri..secara tiba-tiba..hah macam ni kan..tetibe tengok travelog nampak dia..ohhh barulah aku tahu dia ni HENRY GOLDING yang menjadi kecrazian ramai gadis-gadis.... sepanjang tengok travelog dia aku non-stop smile...senyum je ler....tapi dia ni smartlah!! english dia bagus!! :o










hahhhhh...gambar yang ni yang paling aku suka sekali!! gantengkan die...perghhhh hensem gilalah siot!!!! memang boleh tak tidur malam aku tengok gambar ni!! terkesima aku..aceceh aku over giler!!! tapi handsomekan..siapa kata yes angkat tangan!! wahhhh 100000000000000 yang angkat..oh oh ada yang aku tak kira..tak cukup jari nak kira!! ekekeh...









inilah travelog yang aku dok bebel kat hang sume dari tadi tuh!!! now everyone can fly to NEW ZEALAND !!! eh eh..cube klik kejap sini sini yang ni pulak yang ini ini cuba ini okey dah tekan?? dah dah..terima kasih yer...tinggalkan komen kalau sudi!! kalau sudi klik ler nuffnang aku...terama kasih daun keladi..lain kali klik lagi <3

#try lah tengok travelog new zealand ni..memang bagus!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...