blowing snowflakes

Friday, December 23, 2011

Giveaway from SUEMUNCET blog

~assalammualaikum~



nampak banner di atas..yeah yeah yeah...aku ada join giveaway from suemuncet ... sesaje saje je..walau aku tahu aku tak menang.....aceh ayat patah harapan!!!

sebenarnya takadalah niat besor noh nak menang even hadiah die memang best...tapi kalau takdak rezeki nak buat cemane..random.org tak nak pilih blog aku..nak buat cemane lahkan...

okey okey..aku sebenarnya tak tau nak cakap apa...

suemuncet suruh tulis panjang berjela napa suka blog napa tak suka...

aku cool je dengan blog ni..takde perasaan negativititas pun..so tak payah panjang...
aku memang suka blog ni :)

#klik iklan churpchurp yah!!

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...