blowing snowflakes

Friday, December 23, 2011

ada kejutan besar!!!

~assalammualaikum~

LOL..aku suka overkan...kejutan besar hapee larh sangat yang besar sangat tukan...*berapa banya perkataan 'sangat' aku ulang*

aku memang eksaitedlah time menaip-naip ayat bombastik (bombastiklah sangat,bom adelarh) dekat blog aku ni...

sebenarnya aku nak kongsi mongsi dengan korang..or korang dah tahu sebenarnya apa benda yang aku nak bgthu ni??

korang kenal yusry dan lisa surihani?? tak kenal?? haiya ma...duduk dalam gua ka...aceceh terus angguk kepala laju-laju eh!! okey-okey..korang mesti da dapat tangkap apa kobondo yang aku nak bagitahukan kan kan..

urm bacalah yang ni punya...

KUALA LUMPUR – Pasangan pelakon yang sedang hangat bercinta, Yusry Abd. Halim dan Lisa Surihani mengeesahkan akan bernikah pada 23 Februari tahun depan.

Yusry yang juga anggota kumpulan KRU dan pengarah filem mengumumkan perkara tersebut kepada wakil-wakil media massa di sini hari ini.

“Diharap keputusan ini akan melenyapkan segala desas-desus tentang hubungan serta gosip kami selama ini,” katanya.

Yusry yang sebelum itu pernah berkahwin dengan Erra Fazira tetapi bercerai selepas beberapa tahun hidup bersama manakala ia perkahwinan pertama buat Lisa.

*ambil daripada mynewshub.my*


hahhhhhh...so so so...happy tak?? happy tak?? happylahkan sebab akhirnya lisa jumpa jodohnya dan yusry jugak...

#jangan lupa klik iklan churpchurp yer... :)

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...