blowing snowflakes

Friday, December 9, 2011

contest kenali bloggers

~assalammualaikum~
sebelum aku membebel lagi panjang aku nak umumkan dekat semua rakyat jelata.. ce klik sini ada hadiah besaq menanti !! sudah!! lepas tu aku nak tag dua bloger comel yang aku suka depa punye blog..hampa nak terjah, usha-usha blog mereka amat lerh dipersilakan... TH3 baLLad dan yang lagi sorang yang tetap comel di hati aku ialah storyof Sara belog dorang comei kan..yes aku tahu ta[i lagi comey belog aku!! hahaha statement taknak kalah !!! aku memang begituhhhh!! okey okey kita loncat ke rule yang ke-3 untuk melengkap syarat aku memenangi contest ni..aceceh aku...yek yek jelah menangkan!!

syarat penyertaan yang seterusnya aku kena nyatan 10 perkara tentang aku.. di warning jangan membohong!! okey aku taknak bohong... mama aku kata kalau bohong dosa!! masuk masuk masuk api api NERAKA!!!! bila nak list down 10 facts pasal aku.. teringat trending topic kat twitter #ImportantFactsAboutMe ... korang yang baca jangan menangis pulak tau!! hehehhee gelak JAHAT!!

yang PERTAMA!! berdebar ke tidok nak tahu rahsia besar aku ni!! hehehhe... okey okey..aku seorang perempuan yang suka lelaki yang jujur,caring,educated *sama level dengan aku* dan yang penting-penting sekali dia solat dan tidak merokok,minum arak dan ambil dadah!!

yang KEDUA!! aku pemiat setia handphone BLACKBERRY!!!

yang KETIGA!! dulu aku addicted dengan MUKA BUKU sekarang aku addicted dengan BURUNG BIRU!!!

yang KEEMPAT!! aku ada BLOG dan aku seorang BLOGGER

yang KELIMA!! aku anak ke-4 daripada 5 adik-beradik dan adik-beradik,mama and daddy aku sporting gila!!

yang KEENAM!! aku sebenarnya dah tak tahu nak bagitahu korang apa lagi dah!! tapi aku kerah jugeklah!! no lie no lie!! *ayat motivate diri sendiri* aku suka shopping!! yes aku suka shopping!! suka sangat!!! asal sabtu or ahad je aku ajak mama pergi shopping!! every week wei!! beli baju sehelai jeans sehelai pun jadilah!! janji shopping..hehehehehe...
(p/s: mak mentua jangan baca ini hanya propaganda) #ayat kalis# hehehe...

yang KETUJUH!! aku ada 5 anak kucing dan entah berapa arnab..tak terkira dah dan ada satu kolam ikan pun aku tak kira..malas nak kira ikan tu dok berenang ke sana ke mari..balik-balik kira ikan yang sama je.. kira punya kira sampai 50 ekor..gila ke hapee... memang dah songsang dah tu,,

yang KELAPAN!! aku suka memasak!! jangan terkejut,pitam,pengsan or koma!! sebab itu kenyataan yang sangat betul tepat dan sahih!! antara belog feveret recepi aku belog kak ita .. belog ni memang beshlah..macam recepi dia share!! termasuklah RED VELET CUPCAKE kegilaan aku!!

yang KESEMBILAN!! aku suka barbie!! sampai sekarang!!! jangan ketawa...

yang KESEPULUH!! wah habis jugek akhirnya..berpeluh mak nak buat benda ni..hehehhehe..... aku sebenarnya aku jujuq lah dengan kengkorang...otak aku dah kering idea dah nak bgthu ap pasal aku..perghhh pening-pening kepala aku!! okey yang terakhir aku ada kawan blogger yang comel-comel..yes belog korang semua comell...NO LIE!!

soalan untuk deyawanny :

ini baru first time ke awak jejakkan mata awak menjamah belog saya??

okey itu sajalan untuk yang ini!! tralalalalala

~assalammualaikum~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...