blowing snowflakes

Wednesday, December 7, 2011

Segmen : Kartun Kesukaan Saya

~assalammualaikum~



alala...entah apa-apa puleks lah ni...kartun kesukaan aku?? ayoyo janganlah gelak..malu mak!! ahahaha...sudah mula dah sesi merepek aku ni..kanzz kanzzz kanzzz..seperti biasa..sebelum bebel..aku merepek dulu!! kuikuikui..okey nuff merepek!!

sebenarnya aku ada join satu segmen ni.. from blogger budak kiut ...korang pun kalau mengidam nak join segmen-segmen ni..boleh ler..ikut jejak langkah aku yang bernas bijak lagi vazzz!!! segmen ni pasal kartun martun ler... menipu ler kengkorang kalau cakap tak suka nengok kartun suka tengok berita jer...eleh macam aku tak tau korang dulu pun join sekaki tengok spambob,cincan,doremon,power rangers,otomen,power puff girls,totally spies blabla etcetc....kan kan kan..nak-nak yang pompuan macam aku layan barbie..pergh!! memang feeling princess betul!!

kartun feveret pilihan hati nurani aku lagi suci putih murni ala-ala minyak masak saji ni tentu-tentunyalah kartun fantasi BARBIE!!!! atoto...malu lah aku!!! hahahhahahha...terserlah girlish aku!! aceceh...

aku memang suka BARBIE ni..dari kecik aku dok follow update barbie..setiap doll die aku ada..beg,towel,cadar,baju tidur sume nak barbie!! tapi itu time aku kecik-kecik ler..asal exam dapat A minta barbie as present,birthday minta barbie...aku pernah ada set make-up barbie babe..betapa fanatikazznya aku terhadap ikon doll perempuan ni.. tapi bila umur aku da masuk 13 tahun.. aku stoplah buat koleksi rahsia ni..semua doll aku bagi dekat cousin aku!! cousin-cousin pun sama macam aku jugek..minat barbie-barbie ni.. *girls only*...sekarang aku just follow movie-movie dielah..tv3 selalu tayang cerita ni..memang tak berkelip ler mata aku tengok princess-princess die...cun gila woo~~ aku pernah berangan nak jadi macam princess barbie ni..happy je kan..hikhikhik..angan-angan kanak-kanak berumur bawah 12 thn!!

kenapa aku minat BARBIE?? sebab die cantik and fabolous!! aku ni tak berapa minat pink!! tapi barbiekan girlish so die banyak pink..jadi aku pakai redah ajelah!! aku suka benda yang fabolous and awesome and glame and vouge and gorgeous!! yep yep yep...itu lah aku sebenaqnya!! aku memang minat benda yang ala-ala superstar sikit!!

jadinya BARBIE je ada semua syarat-syarat kartun yang aku nak.. so BARBIE je yang boleh buat aku STAY FABE,AWESOME,VOUGE, GLAME,GORGEOUS!!!

#korang mesti suka barbie jugakkan.. hehe kliklah sini yang ni yang ni klik2 hah...terima kasih bebanyak yer..kalau nak aku hit back boleh komen-komen kat ruang komentor yah!! thnks again!!

~assalammualaikum~

3 comments:

  1. wah! nampak bebenor yang awak minat barbie.. hehehe :D

    # thanks sudi join segmen era ^^

    ReplyDelete
  2. saiya suka spangebob ! :)

    barbie pun oke jugak hehe.

    jom singgah sini : http://saiyapunyastory.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

    ReplyDelete
  3. salam n hye~!!

    Barbie..hehe.. awk kumpul mainan Barbie gak x?

    http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/segmen-kartun-kesukaan-saya.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...