blowing snowflakes

Saturday, November 26, 2011

SALAM MAAL HIJRAH

~assalammualaikum~

selamat tahun baru buat semua umat islam di dunia ini..tahun ini aku sambut tahun baru dengan big family..malam ni kiteorg pergi rumah grandparents aku side daddy then ada baca doa akhir tahun and awal tahun tu..then after maghrib together we recite YAASIN...kengkadang aku rasa betapa aku merugikan tahun-tahun aku yang lepas dengan aktiviti yang kurang faedahnya...kengkadang aku rasa aku ini lagi banyak dosa dari pahala..buku dah pun bertukar..aku berazam untuk manfaatkan tahun baru ini dengan aktiviti yang lebih berfaedah dan mendatangkan pahala..tambahan aku tengah menunggu result..kena banyak-banyakkan solat hajat..mohon supaya result aku 8A dengan cemerlang...

#salam maal hijrah semua!! :D

~assalammualaikum~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...