blowing snowflakes

Friday, November 25, 2011

cupcake MANTOPPP

~assalammualaikum~

hemboi hemboi..bukak-bukak je dah terkeluaq gambaq yang mampu bikin semua orang kecuq liuq...hahahah!! inilah yang aku nak cerita pun hari ni kan..makanya buat korang meleleh dululah..baru mcm seronok sikit nak bacakan!! okey okey kita teruskan yah..aku ni nak diklasifisikan peminat setia fanatik cupcake ni takdaklah..minat gegituh je..kalau aku nampak ada yang nampak sedap,nama die best,corak decoration die lazat barulah aku beli..if not aku pandang pun tidok....so hari ni aku keluar pergi shopping dengan mama..seperti biasa hantu donut macam aku..list wajib setiap kali pergi shopping beli donut..WAJIB!! jadi dekat mall yang kami pergi tadi ada satu kedai donut yang memang aku sukalah..donut die best,sedap dan lembut..so makan memang nikmatlah..namanya iDonuts and Coffee..donut die memang sedaplah..tak rugi beli even mahal..aku selalu beli half dozen rm12 ad 6 pieces..ok berbalik pada cupcakes..aku beli set 4..die boleh beli satu-satu..tapi takpelah aku beli 4 ketul terus..set 4 tu rm16..aku dah bebel dalam hati "ni kalau tak sedap mahunya aku pulang balik"...tapi sedap hati aku ni terlalu teringin nak rasa red velvet cupcake..kengkawan aku sebuk lerh jaja cerita yang red velvet cupcake ni sedap mantap wallah marveles delicious gorges vouge..semua yang mantap-mantap ada kat red velvet ni... ada jugak yang kata red velvet cake lagi sedap..tapi sama je cake ke cupcake basic die tetap bahan-bahan nak buat red velvet..aku pun balun sekali 2 beli..tamak gituh!! first time rasa!! perghhhhhhh perghhhhh perghhhhh...memang betullah apa yang kengkawan aku cakap..depa tak kencing aku ler!! memang sedap gila!!!! aku tetibe jadi addicted dengan benda ni!! die punya feel taste die tu!! boleh termimpi-mimpi aku!! tapi red velvet ni khas untuk peminat cheese aje!! yang tak minat yucks geli muak nak muntah dengan cheese dinasihatkan jangansesekali tergoda dengan makanan ini..sebab cream die memang die akan guna cheese..aku da google da resipi die..tapi iDonuts and Coffee punya red velvet ni memang mantapssssss..cream cheese die sgt lembut dan very the creamylah!! yang choc oreo tu pun sedap..tapi cream die cream biase vanilla cream..just added oreo je atas die..tapi serius gua bilang sama lu..tak menyesal beb beli red velvet ni..kalau aku tahu sesedap ini rasa die..memang aku balun 8 ketul aku beli..2 box aku sebat makan sorang..hahaha tamak-tamak..tapi tak boleh makan selalu..sebab sekarang ni kan tak pergi sekolah..so tak exercise..kalau pergi sekolah..naik turun 85kali tangga yang dekat 100 anak tangga tuh..memang kurus keding aku dibuatnya..nak makan red velvet ni dekat 80 box pun tak gemuk punya!! hehehe tipu je aku nih!! so bila tak pergi sekolah tangga kat rumah aku ni ceciput je..tak sempat kalori nak terbakor..lepaih tu kerjanya dok depan laptop menatap blog-blog..memang gemuk ya aku sekarang..berat aku jgn tanya..so nak makan red velvet ni tetiap hari amatlah tidak digalakkan..takut kang naik sekolah tahun depan aku da macam belon..ohhhh no no no!! nitemare!!!

#for those yang belum rasa dipersilakan rasa ya!! tapi..tapi..tapi..ini maran keras ye awak-awak semua sesiapa yang muak dengan cheese memang sentuh hujung lidah je dah muntah macam orang ngandung 4 bulan..luputkan impian anda sebab die ada cheese.. tapi yang fanatik tahap gaban dengan cheese boleh lah beli 1 kedai red velvet ni.. :D

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...