blowing snowflakes

Friday, October 28, 2011

perlu ke LONDON sangat!!

~assalammualaikum~

first of all... aku nak tanya diri aku kejap eik..nak bertafakur kejap..mengingati apa yang aku dah lupa.. AKU MASIH DI MALAYSIA KE? ok..aku nak tanya soalan itu pada diri aku berkali-kali kejapeik..sebelum aku sambung mencorat-coret entah apa-apa kejap lagi... rasanya belum nampak salji turun lagi!! yang aku nampak tiap hari naik menggigil-gigil aku ini..hujan ajelah..urm..sahlah aku masih di MALAYSIA bumi tercinta terindah tercantik teraman terselamat dan semuanyalahkan.. betullahkan aku tak mimpi..aku masih speak malay lagi..siaran stesen tv3,tv9 semuanya masih clear lagi..kalau aku ad LONDON..mmg sah x dpt siaran di dekat tv aku yg cntik slim tu kan.. salji pun x turun-turun dari langit...

hahaha..mesti korang terngangakan baca starting entri aku kali ini..amboiii lalat masuk tuh..tutup mulut..tutup mulut...ok2 ceritanya begini...aku sikit punye tgh sdp main cmment2 dgn kwn aku kat fb die kan..aku tnye ini itu bagai mcm minah joyah kepohkan..tetibe aku tanyalah dia "eh kau bila nak lepak rumah aku..aku ad belajar stu jeni DESERT ni..aku egt nak buat utk korang..nnt nak dtg inform aku ok" perasan sumthng x? yes ejaan DESERT aku yg ala-ala arabic sikit..kalau korang ggl ap mksd die? PADANG PASIR kan..tandus ke tidak..itu lantaklah..ejaan betul bagi PENCUCI MULUT ap?? DESSERT kan..then adalah seorang hamba Allah ni cmment mencelah tgh2 cmment kiteorg.. nak tahu tak bahasa bajet LONDON die?? mesti nakkan.. "DESERT?? (PADANG PASIR) HEHEHE.." aku masa itu da mencebiklah..dlm hati aku ckp eleh kereknyer kau..hello fb kut n kat malaysia weh... pedulilah DESERT or DESSERT..org malaysia kalau bce die phmlah...OOOO PENCUCI MULUT....then die ni nak LONDON sgt..eh pleaselah wei..aku bkn tgh buat essay bi ke hape nak ejaan kasi perfect mantap...aku TBB betul dgn die ni..

TAPI AKU BERSYUKUR AKU MASIH DALAM MALAYSIA

#itu ajelah...

~assalammualaikum~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...