blowing snowflakes

Wednesday, October 26, 2011

my birthday wishes!!!

~assalammualaikum~

wahhhhh...tajuk mcm promote birthday sendiri..lantaklah!! haha.. 24.10.2011 hari itu birthday aku..soo aku celbratelah dgn besties aku!! ajk 3 org..tp yg dpt celeb sesame 1 org..cuz nadia keluar dgn mak die..beli hadiah akulah tu!! (ok sila jgn perasan sgt)..then dleen balik nusajaya...balut hadiah aku itu.. (mata diatas tangan dibahu)..soo yg tinggal fynaz aje..maka dengan tiu..kami pergilah lepak-lepak kat tmpt feveret kami!! dimana? dimana? wahhhwahhh...mcm lagu ning,shila n jac tuh..dimana..dimana.. ahh sudah lettew..nyanyi sikit-sikit je..hikhikhik..takut ribut pulak nntkn!! wawawawa....(gelak tak ikhlas) mana lagi kiteorg nak lepak kalau bukan...... jeng..jeng..jeng...




korang pikirlah sendiri ini dekat mana yer..hihihi..sabar2...ad lg gmbr..bnyk tau!! tapi upload sikit jelah..jeles pulak korang nnt...ok2 tgk yg ni pulak...jengjengjeng...hahaha





inilah besties aku fynaz....yang tdg hitam tuh.,..gebuzzz x?? gebuzz giler kan..nak..nak.. part pipi die tulah..haihhhh da mcm cucuk botox!! haha..aku pun jeles dgn kegebuzzzsan pipi hang naz!! haha..ok..ok..sabar..sabar..ni bru gmbr kegebezzzsan pipi fynaz...ad gmbr yg lagi gebusssss...sbr..sbr... aku tayangkan....lalalallalaallalalalalla...(suara nak ala-ala smurf)


hah...amacm gebuzz x?? ala-ala krabby patty mr.crabkan..hikhikhik...oleh sebab kami ini spesis yang tamak tak ingat..maka kami memilih untuk meng-order..MC DONALD QUARTER POUNDER DOUBLE....walalalalaa...gembira tak terkata wei sangat membuka box mknn ni..rasa teruja yg amat...wuuuhhuuuuu...ada lagi pictorssss...rilex lah...takkan dah terliur kut...tahan dulu..tahan dulu..belum dibenar untuk berliur lagi..ahhaha


so?? nak cakap apa lagi..wordless kan..haha....sabar..sabar..ni berbulan tunggu nih..nak lepak-lepak macam ini.. nak gambar lagi tak? tak nak? why? tak tahan? segan tengok muka aku? haha ADA AKU KISAH.. aku nak tunjuk lagi kat korang..dimana aku sebenarnya..




yes!! kami lepak di TUTTI FRUTTI.. tempat feveret kami!! yes!! we love TF very very very damn much..oh yeah!! lihatlah muka kegembiraan kawan aku ini..see full bucket merah jambu die..haha..mahal?? mahal ke?? ada aku kisah!! kiteorg suke mkn benda dedejuk ini..mahal pun bedal jugok!!


tengok aku punya!! hampir penuh..nampak marshmellow je terjojol kat atas tu...haha..selera tak besar!! benda ni valuelable ape..mahal-mahal pun aku puas mkn!! so.. duit aku lagipun..tak pasal-pasal TF ni kaya sebab ad customer yang baik hati macam aku ni kan..hikhikhik..



okey..korang mesti ckp..alolo pehal sikit sangat eik aku punye!! HELLO!! cakap minta baik sikit..bucket merah jambu ini besar n dlm..sooooo...memang banyaklah kut aku punya ini..korang nmpk atas je..dasar die korang da selam..hurmm x payahlah!! mulut aku da tolong selamkan utk korang..kahkahkah...

baiklah..sampai di sini sahaja cerita aku yang memang menggiurkan ini..oh yaa..now korang sudah dibenarkan untuk mengeluarkan air liur yg korang thn drpd td ok!! sila..silalah..jgn malu2..

~assalammualaikum~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...