blowing snowflakes

Wednesday, November 14, 2012

rileks je



~assalammualaikum~

whatsapppppppp....hehehe...tetibe meroyankan update blog tetongah malam ni....tak ada apa-apa...sebab tengah rasa nak buat luahan hati..tu yang menggagahkan diri menaip di buta pagi...hahaha...entah apa aku merepek...

sebenarnyakan kan kan...aku tatau nak taip apa nih..tapi masalah besornye aku nak jugak menaip nak memenuhkan entri belog aku...hehehe....perangai selekeh semacam....tak adalah aku ni kan dah lamalah gamaknya tak update blog kan...tu yang macammengidam benor lerrrr nak update sesuatu..tapi sumpah weyh aku tatau nak update apa...mungkin eok lusa aku tahulah kot nak update apakan...hehehe....

so ada sesiapa yang masih bercelik lagi?? angkat kening mari!! wahhhhh...macam ramai je...esok tak sekolah ke adik-adik...hehe...dah datang dah mood merepek tikus aku nih...

yang belum tidur ni confirm tengah melayan muka buku tak pun burung biru tak pun nangis-nangis tengok drama korea yang sentap-sentap itukan...eh samalah..tapi part korea itu tak sama..aku suka hindustan...wheeee...

okey dah habis bebel...adios amigos.. <3

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...