blowing snowflakes

Friday, September 14, 2012

apa permainan kau ni??



~assalammualaikum~

pergh perghhh... dah berzaman berkaduk aku tak update belog aku ini...almaklumlah duduk serama...cemana nak hapdet belog comey aku nih kanzz... OPPSS TEREMPIT SEKETIKA... okey back to normal... rasa rindu pada blog tak yah tanyalah.. memang rindu tahap petala langit ke-7 wooo... gila gila gila rindu nihhh....

aku sebenarnya bukan nak cerita pahal aku rindu dekat blog aku ini.. tak masuk langsung.. aku nak cerita pasal cerita meletup-letup punyalah...aku tataulah apa masalah seorang lelaki ini.. dia terlalu jujur dan staright  the point menyatakan rasa hati dia... walawei abang!!! agak-agak kalau nak luahkan rasa hati itu.. tengok kiri-kanan dulu bisa nggak.. hah kan dah terkeluar indon celop aku...dari cara kau cakap aje.aku dah tahu kau ni tengah buat benda paling sengal dan sakai dalam dunia.. tolonglah weiii.. mana ada lelaki dalam dunia ini yang tak ada ego.. semuanya ada ego dan egonya tinggi!! yang kau ni apa kes?? kes dua alam kut...hermmm mungkin mungkin...

apa-apa hal punlah kan.. jangan bermimpilah kau nak play your game with me derrr... aku tak kose nak layan game mengharut kau ni wahai lelaki!!

#tetibe teremosi tak tentu pahal!! :p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...