blowing snowflakes

Thursday, January 12, 2012

KEPUTUSAN DIUMUMKAN DAN MUKTAMAD

~assalammualaikum~

first of all...aku nak mohon maaf yang banyak gila kat semua contestant GA aku...sory sory sory sory *baca sampai korang maafkan aku*

ada sebab kenapa aku tak dapat nak announce pemenang GA pada 10.1.12 ... agak memungkiri janji..tapi aku dah berusaha...baca sekali lagi AKU DAH BERUSAHA.. untuk mencari masa untuk random number and announce...tapi nasib tak menyebelahi aku..aku tak ada masa...

harap korang faham im now 16 years old anfd form 4..so i have looooooooootttttttttsssssssss of homework to do.. don't ask wut homework.. for those who choose biology they know!! i have chemistry,physics,add math and biology to settle down ASAP.. bayangkan hari ni bagi esok nak..so how??

balik sekolah dah lambat....kelas aku da start extra class... lagi-lagilahkan... berserabut otak aku!! semuanya benda baru so i need to have extra focus and extra study!! i wanna stay excellent like year before.. :D

bila balik sekolah lambat sure penat then nak tido...tido sampai pukul 6 lebih baru bangun *dun judge* ..bangun-bangun solat mandi makan..siap-siap pergi tuisyen...balik buat homework than tido.. NO LIFE!!

i know that...

aku pun kenetan tahun ni.. yah mungkin baru lagi untuk aku so a little bit stressing me and no HONEYMOON YEAR like everybody always say!! tak sempat nak ber-honeymoon pun..kerja melambak..ni pun sebenarnya ada homework biology kena siapkan nota sendiri chapter 2 habiskan *im dead* and add math *dead again* then physic *dead dead dead*...

tapi bolehlah curi sikit masa..esok sabtu boleh buat,,

so korang dah tahukan kenapa aku announce lambat..bukan SENGAJA!! :D

nak tahu pemenang tak?? okey klik ENTRI INI

~assalammualaikum~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...